1p

Új art directorral erősíti csapatát a Human Telex Reklámügynökség. Lénárd György korábban a Hung-Ister Zrt., a Cre-Vision és a DDB művészeti vezetőjeként is dolgozott.

A korábban a McDonald’s, a Friesland (Pöttyös), a Szerencsejáték Zrt., a Henkel, a Vodafone, a Bricostore, a Volkswagen és az Unilever márkával is dolgozó Lénárd György személyében új art directorral bővült a Human Telex Reklámügynökség kreatív csapata.

A szabadúszóként saját projekteket is megvalósító szakember ügynökségi karrierjének fontos állomását jelentette többek között a DDB 2003 és 2008 között, majd 2009–2011-ben a Cre-Vision Reklámügynökségben, a kreatívosztály vezetőjeként folytatta, ezután a Hung-Ister Zrt.-nél töltötte be az art directori pozíciót.

További karrier híreket menedzserekről az mfor.hu Menedzserek rovatában olvashatnak.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!