2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A Napi Gazdaság mai száma átfogó képet nyújt a telemarketing piacról. A nem hagyományos marketing (BTL) dinamikusan növekvő magyarországi piacán hét éve van jelen a telefonos marketingszolgáltatás.

A Napi információi szerint a piac nagysága éves szinten 3-5 milliárd forint, amelyen jelenleg 10-12 ügynökség osztozik, klasszikus tekemarketing-szolgáltatásokat kínálva.

Ugyanakkor a piac teljes méretét csak becsülni lehet, mivel ezt a tevékenységet ma már számos cég 'insourcolta'. Főként a telekommunikációs szolgáltatók, bankok és utazásszervező cégek szervezik "házon belül" a telemarketinget- írja a Napi.

A telemarketing-szolgáltatások köre többféle marketingprobléma megoldására, illetve kampánycél elérésére nyújt jó eszközöket. Minden olyan kampányban helye lehet a telekommunikációs üzenetközvetítésnek, amelyik nem imázsformálásra törekszik. A módszer lényege a visszacsatolás. Ha egy cég pénz fordít arra, hogy ajánlatot fogalmazzon meg egy kampányban, de nem ad lehetőséget a megkeresetteknek a válaszadásra, a kampánykölségvetés ablakon kidobott pénz - véli a Napinak nyilatkozó Bágyi Sándor, a TeleMedia Kft. ügyvezető igazgatója.

A megkeresések elfogadottságával kapcsolatban kettős tendencia érvényesül - folytatta Bágyi. Tapasztalataik szerint a felhívottak 75 százaléka szóba áll az őt megkereső telemarketingesekkel, ami jó aránynak nevezhető. A kedvező elfogadottság hátterében részben az áll, hogy Magyarországon az ügynökségek ma már túlnyomórészt betartják a törvényi és az etikai előírásokat.

A reklámáradat ellen egyébként a telefonvonal tulajdonosa a szám titkosításával, vagy a marketingszolgáltatónál való tiltakozással védekezhet. Ezenkívül a szolgáltatók és a Belügyminisztérium is fenntart egy úgynevezett Robinson-listát azok nevével, akiket nem szabad megkeresni. A telefonszám és címlisták elsődleges forrása a BM címlistája, illetve a telefonkönyv.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!