2p

A TV2 digitális médiafelületeinek 2014-es értékesítésére meghirdetett tenderen a pályázók közül az Adaptive Media Sales House lett a győztes, így a két cég 2008 vége óta tartó kereskedelmi együttműködése idén is töretlenül folytatódik.

A TV2-csoport csatornáinak weboldalain – tv2.hu, fem3.hu, pro4.hu, supertv2.hu, valamint más tematikus site-okon, például a sztarbansztar.hu és a halatortan.hu –, egyre szélesebb körű és kreatívabb kommunikációs megoldásokat kínálunk az ügyfeleink számára. A portfóliónk hirdetési felületeibe beleértendőek a TV2 mobiltelefonokra vagy más eszközökre optimalizált megjelenési formái, az applikációk és később a widgetek is. Az egyre fejlődő felületeink hirdetésértékesítésével 2014-ben is az Adaptive Media Sales House-t bízzuk meg, akik már évek óta kiváló partnereink ezen a területen – nyilatkozta Koltai Péter, a TV2 üzletfejlesztési igazgatója.

A TV2 komoly elkötelezettséggel fejleszti a digitális portfólióját, ezért is különösen értékes számunkra, hogy folytathatjuk a hat évvel ezelőtt megkezdett közös munkát. Jelentős sikerként könyvelhető el, hogy az eddigi teljesítményünk és a versenytársakkal való összevetés alapján a TV2 vezetői újra bizalmat szavaztak nekünk - nyilatkozta Sopov István, az Adaptive Media ügyvezetője a megállapodás megkötése után. Fontos stratégiai célkitűzésünk az idei évre, hogy kreatív megoldásokkal továbbfejlesszük a hazai piac legnagyobb elérésű független online portfólióját, és ennek lényegi eleme a folytatódó együttműködés.

(Az mfor.hu felületeinek ügynökségi értékesítését is az Adaptív Media végzi)

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!