"Az eddigi olimpiák közül az athéni volt a legsikeresebb a cég története során" - nyilatkozta Harbert Hainer, a konszern vezetője német lapoknak. - "Ami a látható jelenlétet illeti, egyértelműen vezető pozíciót szereztünk a márkák között."
A vezér szerint az athéni játék egy újabb nagy lépést jelentett a cég azon céljának megvalósításához, amely szerint belátható időn belül el kívánják hódítani a Nike-tól a világ vezető sportszergyártója címet.
A pozitív mérleghez nagy mértékben hozzájárult például, hogy Adidas-szerelésben szerepelt a játékok legsikeresebb válogatottja, az USA. Az amerikai válogatott mellett egyébként három csíkos melegítőben versenyeztek Görögország, illetve további húsz nemzet sportolói is.
Hainer 2004-et "mega-sportévnek" nevezte: a foci-eb-nek, illetve az olimpiának köszönhetően ez a "rekordok esztendője" lesz a sportszergyártónak. A vezető reményei szerint hasonlóan jót tesz majd a cégnek a 2006-os németországi foci-vb is.
Az Adidas az idei második félévben 44 millió euró nyereségre tett szert, ami jelentős, 35,8 százalékos emelkedést jelez az előző év megegyező időszakához képest. A forgalom eközben 5,5 százalékkal 1,468 milliárd euróra nőtt.
(Menedzsment Fórum)
Az Adidas hírnevét erősítette az olimpián az USA
Az Adidas vezetése egyértelmű sikerként könyvelte el az athéni játékokat: a legsikeresebb olimpiai csapat Adidasba öltözött, így tovább öregbítette a német sportszergyártó hírnevét.