2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A márkamonitoring piacvezető vállalkozása, a Brandmonitor nemzetközi expanzióba kezdett, ennek támogatására az OTP leányvállalata, a PortfoLion Zrt. 1,5 millió eurós tőkebefektetést hajt végre a cégben.

A PortfoLion Kockázati Tőkealap-kezelő Zrt. hétfői közleménye szerint a zrt. befektetési portfólióját kibővítve, már 11 aktív befektetést kezel. A zrt. partnercégei egymástól igen eltérő iparágakban működnek, a biotechológiától a divatiparig. A befektetési döntéseket tekintve csaknem 5 milliárd forint tőkekihelyezésről, valamint további opciós tőkebefektetésről határozott az alapkezelő az egyes céltársaságokat illetően.

Az expanzió során a céltársaság nevet is változat. A PortfoLion Zrt. és a Replise Kft. (korábbi nevén BrandMonitor), valamint annak alapítói 1,5 millió eurós tőkebefektetésről szerződtek. A közlemény ismerteti: a Replise Kft. olyan saját fejlesztésű szoftverrel rendelkezik, amely a közösségi médiát figyeli és elemzi az ügyfelek igényei szerint. A rendszer követi a fórumokon, blogokon, videómegosztó oldalakon, híroldalakon, twitteren, facebookon megjelenő, felhasználók által generált tartalmakat, párbeszédeket. Ezáltal a megrendelők nemcsak kommunikációjukat támogathatják az alkalmazással, hanem többek között kutatásokhoz, ügyfélszolgálati feladatokhoz, értékesítéshez és HR-teendőkhöz is felhasználhatják azt.

Az OTP Kockázati Tőkealap I. által biztosított forrásokra alapozva a márkamonitoringgal foglalkozó vállalkozás a piaci igényeknek megfelelően továbbfejleszti szoftverét, emellett a tulajdonosok közös célja a dinamikus regionális terjeszkedés megvalósítása. Idén augusztusban Lengyelországban, Varsó központtal már megnyílt az első külföldi iroda, és elindult a szolgáltatás. Az év végére a tervek szerint belépnek a német piacra, Frankfurtban.

A cég központja és a szoftver fejlesztése a továbbiakban is Magyarországon marad. A terjeszkedéssel párhuzamosan a cég és a szolgáltatás is nevet váltott. Az új név, Replise a social media monitoring ügyfélszolgálati trendjeire is utal, ahol az emberek panaszait, észrevételeit a vállalatok már a közösségi felületeken is megpróbálják kezelni.

MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!