1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Az év első negyedévében a TV2 volt az ország legnézettebb televíziója a 18-59 éves célcsoportban és a teljes lakosság körében is az egész napot tekintve.

2014 első három hónapjában a TV2-t nézték a legtöbben. A TV2 nem csak a 18-59-es célcsoportban tudott piacvezető pozíciót elérni január 1 – március 31. között (TV2 13.4%, RTL Klub 13.3%), de a teljes lakosság körében is a legnézettebb csatorna volt (TV2 14.2%, RTL Klub 13.4%).  
 
Az eddig eltelt 14 hétből az utóbbi 12 hétben a TV2 folyamatosan piacvezető volt 18-59-en, közölte a tévétársaság.

(Mfor.hu megjegyzés: A hirdetők számára kiemelt figyelemmel követett főműsoridőben - akár az iparági standardnak tekintett 19-23 óra között, akár a TV2 által preferált 18,30-23 óra között - mind a kereskedelmi célcsoportnak tekintett 18-49-es, mind a 18-59-es korcsoportot tekintve továbbra is az RTL Klub közönségaránya a nagyobb.)

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!