2014 első három hónapjában a TV2-t nézték a legtöbben. A TV2 nem csak a 18-59-es célcsoportban tudott piacvezető pozíciót elérni január 1 – március 31. között (TV2 13.4%, RTL Klub 13.3%), de a teljes lakosság körében is a legnézettebb csatorna volt (TV2 14.2%, RTL Klub 13.4%).
Az eddig eltelt 14 hétből az utóbbi 12 hétben a TV2 folyamatosan piacvezető volt 18-59-en, közölte a tévétársaság.
(Mfor.hu megjegyzés: A hirdetők számára kiemelt figyelemmel követett főműsoridőben - akár az iparági standardnak tekintett 19-23 óra között, akár a TV2 által preferált 18,30-23 óra között - mind a kereskedelmi célcsoportnak tekintett 18-49-es, mind a 18-59-es korcsoportot tekintve továbbra is az RTL Klub közönségaránya a nagyobb.)
mfor.hu