Minőség, személyre szabottság, kényelem és innováció
A magyar energiaszektor egyre élesedő versenyében az E.ON a kis- és középvállalati ügyfeleinek hosszú távú partnerségét alapvető működési értékeinek köszönheti – véli Lehoczki Balázs, az E.ON Energiakereskedelmi Kft. ügyvezető igazgatója.
- Az E.ON a versenypiacon már egy jól ismert, megbízható áram- és gázszolgáltató. Elegendő ez a sikerhez az ügyfelekért vívott egyre erősebb versenyben?
Elsősorban a vállalkozók érdeke továbbra is az, hogy stabil és megbízható szolgáltatást kapjanak, egy olyan szolgáltatótól, amelyik állandóan rendelkezésre áll, gáz- és villamosenergia tekintetében egyaránt. Ezt mi, az E.ON-nál - a közel két évtizednyi magyarországi tapasztalatunknak, tudásunknak, valamint nemzetközi hátterünknek köszönhetően – biztosítjuk számukra. Emellett ma már elengedhetetlen, hogy az ügyfeleink számára olyan értékek mentén valósuljon meg az együttműködés, amelyek hozzájárulnak akár közvetlenül, akár közvetetten a sikereikhez.
- Milyen értékek mentén működik az E.ON? Ezek valóban fontosak a vállalkozások számára?
A minőség, a személyre szabottság, a kényelem és az innováció azok az értékek, amelyek meghatározzák mindennapjainkat. A minőségi energiaszolgáltatás mellett olyan energetikai konstrukciókat és megoldásokat alakítottunk ki, amelyeket ügyfeleink valós igényeire szabtunk. Többek között Solar programunk, az e-Mobilitásban betöltött szerepünk, vagy az Energiaauditunk az energiaszolgáltatásunkat kiegészítve olyan innovatív, jövőbe mutató komplex együttműködési lehetőségeket biztosítanak, amelyek a modernitás mellett költséghatékonyságukkal támogatják partnereinket az üzleti stabilitás elérésében és a versenyképességük növelésében. Személyes ügyintézőink pedig a mindennapokat könnyítik meg, hiszen segítségükkel a vállalkozások kényelmesen, gyorsan és hatékonyan tudják energiával kapcsolatos ügyeiket intézni.
Tapasztalataink alapján ezek az értékek azért is kiemelten fontosak a kis- és középvállalkozásoknak, mivel a cégvezetőnek egy személyben nagyon sok funkciót kell betöltenie, és ezeknek a biztosításával elérhetjük, hogy több időt szánhasson arra, ami a vállalkozásának a fő tevékenysége.
Emellett egy nyereményjátékunk keretében most vállalkozásokat kérdezünk meg – olyanokat, akikkel még nem állunk kapcsolatban - a www.eon.hu/ertekek oldalon arról, hogy számukra mi a legfontosabb. A kommunikációnkban velünk hasonló értékek mentén gondolkodó partnerek vannak, így a kérdőívet kitöltők közül egy-egy szerencsés nyertes személyre szabott bado öltönyt, kézzel varrott, kényelmes Vass cipőt, a Cserpes Sajtműhely minőségi termékeit, illetve a Business Lease Hungary Kft. által biztosított Tesla Model S elektromos autó 1 hetes használatát nyerheti meg.
- Ez a prémium kiszolgálás nem terheli extra költségekkel az ügyfeleiket?
Egyáltalán nem. Díjszabásunk egyszerű áramban és gázban egyaránt. Ráadásul nincs elvárt fogyasztási mennyiség, és a túlfogyasztás sem jár büntetéssel. Az egyéb termékeinkre kötött szerződéseinkben pedig transzparensen szerepelnek az ügyfeleink által fizetendő tételek, valamint az együttműködésünk keretei.
Nagyon fontos számunkra a hosszú távú, jó partneri kapcsolat kialakítása, ezért munkatársaink mindent megtesznek már az első kapcsolatfelvételtől kezdődően azért, hogy ügyfeleink megtapasztalhassák szolgáltatásaink magas színvonalát és azokat az alapvető értékeket, amelyekben hiszünk, és amelyek mentén nap mint nap dolgozunk.
(X)