3p

Tudni szeretné, mi vár Önre 2025-ben?
Mit okoz, hogy ingatlancélra is elkölthetőek a nyugdíjmegtakarítások?
Hogyan érinti ez a piacokat, merre mennek az ingatlanárak és az épitőipari árak?
Pogátsa Zoltán, Farkas András, Nagygyörgy Tibor
és sok más kíváló szakértő ezúttal élőben osztja meg nézeteit!

Találkozzunk személyesen!

2024. november 21. 16:00 Budapest

Részletek és jelentkezés itt

Nagy sikerrel tartották meg az I. Magyar Marketing Fesztivált január 30-án, Budapesten. A szakmai rendezvényen 600 kis- és középvállalkozás vezetője, marketing döntéshozója vett részt.

Az esemény célja az volt, hogy a várható marketingtrendek bemutatásával jeles marketing- és kommunikációs szakemberek megnyissák a 2014-es üzleti évet. A szakmai rendezvényen tizenhat előadó, az adott szakterület elismert szakértője beszélt az idei évre javasolt marketingeszközökről, módszerekről, megoldásokról.

Az előadók hasznos tanácsokkal látták el a résztvevőket annak érdekében, hogy cégeik sikeresen működjenek és lépéselőnybe kerüljenek a konkurenciával szemben. A szakértők arról beszéltek, hogy az információ túlterhelés mellett a fogyasztók bizalmi válságban szenvednek, és a szokásos értékesítési módszerek már nem működnek. Új módszereket, például a Suttogó-technikát kell bevezetni, és a begyűjtött adatokat (big data) szisztematikusan az értékesítési folyamataink (CRM) szolgálatába kell állítani. 2014-es elvárás, hogy a cégek marketingtervezéssel és márkaépítési célokkal lépjenek piacra. Habár a vásárlók a luxuseszközökért is kevesebbet szeretnének fizetni, a kényelem, a stressz mentesség és az egyszerűség még mindig megnyitja a pénztárcákat.

A rendezvényen elhangzott egy vadonatúj trend is, amelynek alapján megjelent a „hitmarketing”: ha a cég hitvallása, missziója megérinti a fogyasztót, az eladni kívánt termék vagy szolgáltatás másodlagossá válik. Éppen ezért ma már minden vállalkozó motivációs tréner is kell, hogy legyen egy személyben.

A közösségi médiában további eléréscsökkenés és hirdetési kényszer várható, amely tudatosabb marketinget, és az ezzel járó tisztulást eredményezi majd. Az átlagból való kitűnés és a könnyebb megértés érdekében azt javasolják a cégeknek, hogy bátran használják az élénk színeket és a letisztult felhasználói felületet. Egy jól eltalált arculat ugyanis segíti a márkaidentitást. A konferencián ismertették a 2014-es pályázati lehetőségeket és az internetjogi változásokat, továbbá hangsúlyozták a weboldal-analitika és az e-kereskedelmi videók használatának fontosságát.

Az eseményen kiosztották az első Magyar Marketing Fesztivál Díjat, amelyet annak a szakmai szakértőnek és társaságnak ítéltek oda, akik előző évi munkásságukkal sokat tettek a kkv-marketing-szakma fejlődéséért, megítéléséért, és nagy hatással voltak a kkv-piac fejlődésére. A rangos elismerést a zsűri szerint egyéni kategóriában Berényi Konrád, az onlinemarketing.hu tanácsadója, társasági kategóriában pedig a WebShop-Experts Kft. érdemelte ki.

"Nagyon boldogok vagyunk, hogy a résztvevők úgy nyilatkoztak, hogy egy világszínvonalú rendezvényen valódi értéket kaptak, és külön dicsérték a sokszínű, rövid előadások koncepcióját, illetve hogy kizárólag a marketingtrendekkel foglalkoztunk" – mondta Miklovicz Norbert, a konferenciát rendező Marketing112 kkv-marketing-szakértője.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!