A kávékat néhány kiválasztott étteremben már árulják, az országos szintű bevezetést a jövő hétre tervezik, közölte Bill Whitman, a társaság szóvivője. Az új terméket, melyen már rég dolgozik a cég, Kaliforniában pörkölik. A gyorsétteremlánc ezzel belép a prémium kategóriás termékek piacára, és felveszi a kesztyűt riválisaival a fogyasztók reggelire szánt dollárjaiért, írja az MSNBC.
A cég kávé-árképzése elég hasonló a versenytársaiéhoz, picit drágább mint a Burger King kávéja, illetve olcsóbb mint a Dunkin Donuts és a Starbucks frissítője. Az amerikai étkezésben kiemelt fontosságúak a prémium kávék illetve a specialitások. A társaság jelenleg további prémium kávékat tesztel, latte, eszpresszó és frapuccino fajtákat ötven másik éttermében.
Kapcsolódó anyagok:
25 angliai éttermét zárja be a McDonalds
Sült krumplija miatt perlik a McDonaldsot
Laza figura lesz a megújuló Ronald McDonaldból