A TV2 reklámbevétele októberben megdöntötte az elmúlt három év rekordját. A TV2 bevétele októberben az előző évhez képest 10 százalékot, a publikált előrejelzéshez képest 12,5 százalékot nőtt, ezzel jelentősen növelve piaci részesedését a konkurenciához képest. Mindemellett a TV2 kábelcsatornái megötszöröztek bevételüket.
A TV2 reklámbevételeinek adatait a PWC auditálja, az októberi auditált bevételi eredmények november 20-án kerülnek publikálásra. A kereskedelmi csatorna azonban ebben a hónapban nem csupán a reklámbevételeire, de nézettségére is egyre büszkébb lehet. (A csatorna még jócskán el van maradva akár egy évvel korábbi, akár tavaszi teljesítményétől – szerk.)
A főműsoridőben hétről hétre erősödő csatorna napi reality-je, az Édes Élet heti rendszerességgel dönti meg saját nézettségének rekordját (2013. október 17-én 18-49-es célcsoportban 22,2% SHR%). Az Édes Élet mellett a kiváló nézettséget hoz a TV2 új event műsora, a Sztárban Sztár is, melynek második adása 27,3 százalékos közönségaránnyal zárt, míg second screenen (vagyis online – szerk.) a rovatoldala október 11-e óta több mint 700 ezer egyedi látogatót vonzott, a produkciók videóit pedig összesen 600.000-szer indították el. A helyi gyártású műsorok mellett októberben az X-faktornak alternatívát nyújtó Moziverzum is megerősödött, a hónap első három hetében átlagosan 7,26 százalékos AMR%-t elért premier filmek 75 százalékos növekedést mutatnak szeptember utolsó két hetének átlagához képest.
mfor.hu