Az elmúlt időszakban a Facebook ellen folytatott konkurenciaharcban alaposan lemaradt a MySpace. Míg ugyanis a felhasználók idén áprilisban a felhasználók az egy évvel korábiakhoz képest 700 százalékkal többet, 13,9 milliárd percet töltöttek bejelentkezve a Facebookon, addig a MySpace 5 milliárd percet regisztrált, ami 31 százalékos visszaesést jelentett. A társaság a gyengébb eredmények miatt a héten jelentette be, hogy 30 százalékkal csökkenti az alkalmazotti létszámot.
Nem véletlenül próbált valami nagy dobást kitalálni a milliárdos sajtómágnás, Rupert Murdoch tulajdonában álló közösségi oldal vezetése. Sacha Baron Cohen pedig akár alkalmas is lehet a MySpace megmentésére. A komikus ugyanis hihetetlenül ért ahhoz, hogy a figyelem középpontjába kerüljön, igaz ez sokszor botrányok árán sikerül. A közösségi oldal célcsoportjának számító fiatalabb korosztály ugyanakkor kevésbé érzékeny a konvenciók felrúgására, így a MySpace valószínűleg nem kockáztat nagyot az együttműködéssel.

A közösségi oldalon készült ugyanis Cohen új filmjének, a Brunónak a hivatalos honlapja. A szatirikus divatújságírót karaktere ezúttal osztrák, így csavartak egyet a dolgokon, és a weboldal, melyre a fiatalokat csábítják a MeinSpace.com.
A július 11-én debütáló film ugyan a News Corp. Támogatásával készült, ám az adage.com beszámolja szerint Cohen ebben a filjében sem akart termékeket szerepeltetni. A kompromisszum az lett, hogy a magánéletben is aktív internetes közösségi életet élő színész a filmben MySpace függővé tette az általa alakított figurát.
Ugyan a film premierjéig még jócskán van idő, ám az első eredmények az akció sikerét jelzik. A MySpace oldalán 330 ezer ismerőse van Brunónak, míg a konkurens Facebookon létrehozott profil esetében tizedennyi rajongó jelentkezett. A Twitteres jelenlét ugyan szintén elindult, ám a 14 ezer követő az elmúlt hónapok számháborúját (Aston Kutcher elsőként érte el az egymillió követőt) figyelembe véve meglehetősen visszafogott.