A Magyarországról szóló tudósítások reklámértéke állítólag eléri a 2,5 milliárd forintot. A kht. 17 nyelvű füzetet ad ki és terjeszt Budapest Guide néven, felturbózta internetes honlapját, amelyet havonta egymilliószor töltenek le, és rendszeresen küldi hírlevelét a Budapestet úti célként ajánló 4500 utazási irodának.
A szolgáltató tavaly 700 millió forintot költött Budapest-marketingre, ennek durván harmadából kifejezetten a briteket próbálta meggyőzni. Az offenzíva a jelek szerint sikeres volt. A szigetországból érkezők már majdnem annyian vannak, mint a hagyományos éllovasok, a németek: tavaly nagyjából 750 ezer vendégéjszakát töltöttek nálunk.
A reklámkampány részeként kilenc kis filmetűdöt készíttettek Budapestről, ezek a világ legnagyobb internetes utazási portálján (is) láthatók; az egyik címe a Különleges közlekedés, számol be a Népszabadság.