3p

Összeomlik a magyar egészségügy?
Mennyi pénz hiányzik a rendszerből?
Mitől lesznek rövidebb várólisták?
Csak a magánegészségügyre számíthatunk?
Online Klasszis Klub élőben Rékassy Balázzsal

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a szakértőtől!

2024. szeptember 18. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Ahhoz, hogy a szervezet működésének szempontjából hatékony és hasznos munkaerő birtokába legyünk, elengedhetetlen, hogy időt és anyagi forrásokat fordítsunk dolgozóink képzésére. Megfelelő alapképzettség nélkül az üzletkötők nehezebben fogják átlátni a gazdasági környezetet, illetve saját termékük előnyeit, így az ügyfelek felé sem tudják megfelelően hitelesen közvetíteni a nyújtott előnyöket, derül ki a Salesjob tanulmányából.

Aki abbahagyja,az lemarad

A technikai fejlődéssel együtt folyamatosan nő az egyes szervezetek komplexitása is, és egyre inkább kiéleződik a termékek versenye. A fokozódó piaci verseny arra kényszeríti a szervezeteket, hogy megfelelő rugalmassággal és az új termékek iránti fogékonysággal rendelkezzenek. Ahhoz, hogy egy cég, mely értékesítéssel foglalkozik, nyereséges legyen, és céljait képes legyen megvalósítani, elengedhetetlen, hogy adott esetben egy régebbi, elavult termék értékesítéséről képes legyen átállni egy modernebb, piacképesebb termék értékesítésére. E cél megvalósítása érdekében a szervezet munkavállalói készen kell, hogy álljanak az átképzésre/továbbképzésre, és a hatékony működés érdekében az adott cégnek az ehhez szükséges feltételeket biztosítania kell.

A műszaki/technikai változások mellett jelentős társadalmi és gazdasági változásokkal szembesülhettünk az elmúlt 15-20 évben. Ez a tény csak tovább növeli a képzések jelentőségét a szervezeteken belül.

Az elmúlt évtizedek nem csupán technikai és műszaki változásokat hoztak magukkal, hanem a társadalomban is megnőtt a minőséggel kapcsolatos elvárások szintje. Az üzleti partnerek egyre magasabb igényekkel lépnek fel, mind a termékek, mind a szolgáltatások esetében. Ebből kifolyólag az egyes cégek között folyamatosa verseny van, hogy az egyes piacokon ki tud jobb terméket/szolgáltatást kínálni az ügyfelek részére. Ahhoz, hogy egy-egy területen piacvezető szerepre törekedhessünk, nagyon lényeges a szervezet számára az „állandó fejlődés” (continuous improvement). Ennek megvalósítása azonban csak úgy történhet meg, ha a cégen belül nagy hangsúlyt fektetünk a különböző tréningekre, továbbképzésekre.

Amint az a fentiekből is kitűnik a továbbképzések nagy jelentőséggel bírnak egy adott szervezet életében, nem csupán a munkavállalók, de a munkáltatók érdekeit is szolgálják. A hatékony és eredményes munkavégzés elengedhetetlen feltétele, hogy a dolgozók naprakész információkkal rendelkezzenek, és mindenben kiszolgálják az üzleti partnerek igényeit. Ha a munkavállalók teljesítik ezeket a feltételeket, joggal bízhatunk abban, hogy a szervezet által kitűzött, jövőbeni célok megvalósíthatók.

Forrás: Salesjob

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!