1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Szélessávú- és mobiltartalom-szolgáltató divíziót hoz létre a Warner Bros. A Studio 2.0 feladatai közé tartozik majd a többi között a brandek koordinálása és a programfejlesztés.

Egyre több tartalomszolgáltató cég jelenik meg a piacon, de a Warner Bros. terve hosszú idő óta a legagresszívabb lépés az egyik legnagyobb hollywoodi stúdiótól - írja az Advertising Age.

A vállalat célja - a hirdetők igényeinek kielégítése mellett - a harmadik legnagyobb hagyományos- és digitális tartalomszolgáltatóvá válni. A Stúdió 2.0-nak elnevezett divíziója koordinálja majd a brandeket, emellett feladata lesz a programfejlesztés, amelyben a szponzorreklámokra helyezik a hangsúlyt.

A Warner Bros.-hoz került a reklámszakmában régóta dolgozó Rich Rosenthal, aki a múlt évtizedben a Young & Rubicam vezetője volt. Az Emmy-díjas producer olyan cégekkel dolgozott együtt, mint a Sony, a United Airlines, a Procter & Gamble és a General Mills.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!