1p

Szélessávú- és mobiltartalom-szolgáltató divíziót hoz létre a Warner Bros. A Studio 2.0 feladatai közé tartozik majd a többi között a brandek koordinálása és a programfejlesztés.

Egyre több tartalomszolgáltató cég jelenik meg a piacon, de a Warner Bros. terve hosszú idő óta a legagresszívabb lépés az egyik legnagyobb hollywoodi stúdiótól - írja az Advertising Age.

A vállalat célja - a hirdetők igényeinek kielégítése mellett - a harmadik legnagyobb hagyományos- és digitális tartalomszolgáltatóvá válni. A Stúdió 2.0-nak elnevezett divíziója koordinálja majd a brandeket, emellett feladata lesz a programfejlesztés, amelyben a szponzorreklámokra helyezik a hangsúlyt.

A Warner Bros.-hoz került a reklámszakmában régóta dolgozó Rich Rosenthal, aki a múlt évtizedben a Young & Rubicam vezetője volt. Az Emmy-díjas producer olyan cégekkel dolgozott együtt, mint a Sony, a United Airlines, a Procter & Gamble és a General Mills.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!