2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Jelentősen drágítja a fuvarköltséget júliustól az útdíj, az Ipsos által megkérdezett 300 logisztikai döntéshozó háromnegyede ugyanakkor nem számolt az idei költségek tervezésénél a díj bevezetésével, és 45 százalékuk nem tartja elfogadhatónak, ha a logisztikai szolgáltató áremelést kezdeményez az útdíj miatt.

Az osztrák posta leányvállalataként működő Trans-o-flex Hungary Kft. megbízásából végzett felmérést Halmos Júlia Csenge, az Ipsos Zrt. kutatásvezetője ismertette.

A kft. ügyvezető igazgatója, Pesztericz Péter példaként említette, hogy a Budapest-Debrecen távolságon az autópályadíj jelenleg évi 310 ezer forint, a megtett úttal arányos díj viszont júliustól évi 11 millió forint lesz.

Pesztericz Péter az MTI-nek elmondta, hogy a használattal arányos útdíjat már ki tudják számolni, de ezen túlmenően minden homályos még az e-útdíj bevezetése előtt egy hónappal. Az illetékes Nemzeti Fejlesztési Minisztériumtól sem kapnak választ a kérdéseikre - tette hozzá az ügyvezető igazgató.

A Trans-o-flex gyűjtőfuvarozási rendszerben továbbít ügyfelei részére dokumentumokat, kereskedelmi árukat és egyéb küldeményeket. Tavalyi árbevétele 2 milliárd 767 millió forint volt, ami 16,8 százalékkal haladta meg a 2011. évit.

A 96 teljes munkaidős alkalmazottal rendelkező cég napi 9 ezer küldeményt és 15 500 csomagot továbbít.

MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!