A társaság alelnöke Wade Thoma nagy lépésnek nevezte a cég új termékét, amely jelen esetben egy fűszeres csirkés szendvics. Az új burgert keddtől az összes, vagyis 13700 tengerentúli McDonaldsban árulni fogják - számolt be az AP hírügynökség. A nagyszabású beharangozón a cég történetének legjobb fűszerezettségű termékeként jellemezték a nem túl fantáziadúsan "Spicy chicken" néven emlegetett hamburgert.
A McDonalds vezetőinél az elemzők némileg visszafogottabbak voltak, a Technomic Inc. vezetője Bob Goldin szerint semmi új nincs a most bevezetésre kerülő szendvicsben. Ráadásul hasonló termékkel a konkurens Wendys már korábban piacra lépett, igaz annak sikere minden bizonnyal ösztönzőleg hatott a McDonaldsra is.
A csirkés kínálat erősítése mellett szól az is, hogy az elhízott amerikai társadalom egyik felelősének éppen a gyorséttermeket tartják, amelyek az elmúlt időszakban óvatos reformokat vezettek be. A McDonalds például 2004 óta sikeresen vezette be, hogy a marhahús mellett a saláták, a joghurtok, és nyers gyümölcsök is a kínálat részévé váljanak. A klasszikus hamburger mellett a tengerentúlon a csirkehús hódított, ma már a forgalom 35 százalékát a szárnyasokból készülő termékek adják.