2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A világ legnagyobb gyorsétterem-láncának vezetői szerint meghallották az idők szavát, és a mai igényeknek jobban megfelelő szendvicseket kínálnak majd üzleteikben. Gyökeres változásra persze nem kell számítani, csupán a csirkehús nyer nagyobb teret az étlapokon.

A társaság alelnöke Wade Thoma nagy lépésnek nevezte a cég új termékét, amely jelen esetben egy fűszeres csirkés szendvics. Az új burgert keddtől az összes, vagyis 13700 tengerentúli McDonaldsban árulni fogják - számolt be az AP hírügynökség. A nagyszabású beharangozón a cég történetének legjobb fűszerezettségű termékeként jellemezték a nem túl fantáziadúsan "Spicy chicken" néven emlegetett hamburgert.

Mindent a jobb imidzsért

A McDonalds vezetőinél az elemzők némileg visszafogottabbak voltak, a Technomic Inc. vezetője Bob Goldin szerint semmi új nincs a most bevezetésre kerülő szendvicsben. Ráadásul hasonló termékkel a konkurens Wendys már korábban piacra lépett, igaz annak sikere minden bizonnyal ösztönzőleg hatott a McDonaldsra is.

A csirkés kínálat erősítése mellett szól az is, hogy az elhízott amerikai társadalom egyik felelősének éppen a gyorséttermeket tartják, amelyek az elmúlt időszakban óvatos reformokat vezettek be. A McDonalds például 2004 óta sikeresen vezette be, hogy a marhahús mellett a saláták, a joghurtok, és nyers gyümölcsök is a kínálat részévé váljanak. A klasszikus hamburger mellett a tengerentúlon a csirkehús hódított, ma már a forgalom 35 százalékát a szárnyasokból készülő termékek adják.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!