3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A változás követése a gazdasági életben nélkülözhetetlen, jöjjön el Ön is a 23. Országos Marketing Konferenciára, és ismerje meg a megváltozott fogyasztót!

Közismert, hogy a fogyasztói szokások az elmúlt öt-hat évben igen jelentősen megváltoztak, vásárlásaik tudatossá váltak. A tudatosan vásárlók egyik csoportját mindannyian ismerhetjük. Ők azok, akik divatból, sznobizmusból egészség-centrikusságból tudatosak, közlékenyek, már-már kérkedve láthatóak. A másik, nagyobb csoport kényszerből vált tudatossá, Ők rejtőzködnek.
Kik Ők, hogyan és milyen üzenetekkel érheti el őket a marketing? Milyen csatornákon, milyen eszközökkel juttatható biztosan, hatékonyan célba az üzenet?

Ezt a kérdéskört járja körül az idei első, MMSz által szervezett Országos Marketing konferencia 2013. június 12-én a Holiday Inn Hotelben négy csillagos kiszolgálással és öt csillagos tartalommal!
Előzetesként ajánljuk figyelmébe a TV2 május 13-i és 27-i 9.00 órakor kezdődő "Reklámtorta" című műsorát melyekben a konferencia előadóitól rövid ízelítőt kaphatnak az érdeklődők.

A konferencia négy fő blokkba tömörítve kíván minél több információt átadni:

Az elsőben piackutatók GfK Hungária Kft, NRC, TNS Hoffmann segítenek közelebb férkőzni a fogyasztókhoz, vásárlókhoz. Nyitó előadó Kozák Ákos, a GfK Piackutató Intézet ügyvezető igazgatója.
A másodikban kreatív-, reklám- és PR ügynökségek tárják fel a „ Jó üzenet” miben létét. Képviselteti magát az Avantgarde PR Kft., a MARCOM M3d1a, a  Republic Of Art és a Rewart Kft is.
A harmadik blokkban médiumok mutatják be az általuk biztosnak tartott elérési utakat, feltárva az új lehetőségeket, egy-egy csatorna előnyeit. Hogy kik? TV2, MR1- Kossuth Rádió, Jazzy Rádió, Femina.hu és a Sanoma.
Zárásként megvizsgáljuk, hogyan viselkedik eladó és vevő a közösségi térben. Megismerhetjük a nemrégiben indult és nagyon sikeresen működő TESCO online értékesítési rendszerét. Aki mindezt  bemutatja: Őri Gergely, E-Kereskedelmi Üzletágvezető, TESCO - Global Zrt.
2 x 1 órás szatellit programunkkal a KKV-k szemszögéből is vizsgáljuk a konferencia tanulságait.

A részletes program és a részvétel feltételei a www.marketingkonferencia.hu oldalon tekinthető meg.
Konferenciánkat ajánljuk minden gyakorló marketingesnek, marketing szemléletet magáénak valló vezetőnek és beosztottnak és a téma iránt érdeklődő civileknek egyaránt.

A változás követése a gazdasági életben nélkülözhetetlen, jöjjön el Ön is ismerje meg a megváltozott fogyasztót!

(X)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!