Közismert, hogy a fogyasztói szokások az elmúlt öt-hat évben igen jelentősen megváltoztak, vásárlásaik tudatossá váltak. A tudatosan vásárlók egyik csoportját mindannyian ismerhetjük. Ők azok, akik divatból, sznobizmusból egészség-centrikusságból tudatosak, közlékenyek, már-már kérkedve láthatóak. A másik, nagyobb csoport kényszerből vált tudatossá, Ők rejtőzködnek.
Kik Ők, hogyan és milyen üzenetekkel érheti el őket a marketing? Milyen csatornákon, milyen eszközökkel juttatható biztosan, hatékonyan célba az üzenet?
Ezt a kérdéskört járja körül az idei első, MMSz által szervezett Országos Marketing konferencia 2013. június 12-én a Holiday Inn Hotelben négy csillagos kiszolgálással és öt csillagos tartalommal!
Előzetesként ajánljuk figyelmébe a TV2 május 13-i és 27-i 9.00 órakor kezdődő "Reklámtorta" című műsorát melyekben a konferencia előadóitól rövid ízelítőt kaphatnak az érdeklődők.
A konferencia négy fő blokkba tömörítve kíván minél több információt átadni:
Az elsőben piackutatók GfK Hungária Kft, NRC, TNS Hoffmann segítenek közelebb férkőzni a fogyasztókhoz, vásárlókhoz. Nyitó előadó Kozák Ákos, a GfK Piackutató Intézet ügyvezető igazgatója.
A másodikban kreatív-, reklám- és PR ügynökségek tárják fel a „ Jó üzenet” miben létét. Képviselteti magát az Avantgarde PR Kft., a MARCOM M3d1a, a Republic Of Art és a Rewart Kft is.
A harmadik blokkban médiumok mutatják be az általuk biztosnak tartott elérési utakat, feltárva az új lehetőségeket, egy-egy csatorna előnyeit. Hogy kik? TV2, MR1- Kossuth Rádió, Jazzy Rádió, Femina.hu és a Sanoma.
Zárásként megvizsgáljuk, hogyan viselkedik eladó és vevő a közösségi térben. Megismerhetjük a nemrégiben indult és nagyon sikeresen működő TESCO online értékesítési rendszerét. Aki mindezt bemutatja: Őri Gergely, E-Kereskedelmi Üzletágvezető, TESCO - Global Zrt.
2 x 1 órás szatellit programunkkal a KKV-k szemszögéből is vizsgáljuk a konferencia tanulságait.
A részletes program és a részvétel feltételei a www.marketingkonferencia.hu oldalon tekinthető meg.
Konferenciánkat ajánljuk minden gyakorló marketingesnek, marketing szemléletet magáénak valló vezetőnek és beosztottnak és a téma iránt érdeklődő civileknek egyaránt.
A változás követése a gazdasági életben nélkülözhetetlen, jöjjön el Ön is ismerje meg a megváltozott fogyasztót!
(X)