A Facebook az indulásakor, 2004-ben csupán egyetemisták tartották egymással a kapcsolatot segítségével, mára viszont a világon minden hetedik ember használja az oldalt. Ahogy az emberek, úgy a hirdetők is felfedezték maguknak a benne rejlő lehetőségeket, olvasható a közleményben.
Az elmúlt pár hétben több új termék jelent meg: a kisebb rajongói oldalak számára létrehozott Promoted Post, a webshopok és kiskereskedelmi hálózattal rendelkezők számára útnak indított kupon termék, a Facebook Offers, valamint a Facebook saját keresőjében történő kiemelt megjelenést kínáló Sponsored Result.
A magyarországi internetezők 90 százaléka, azaz 4,2 millió ember használja havonta a közösségi oldalt. A közeljövőben a Facebook a mobil felületekben rejlő lehetőségeket szeretné még inkább kiaknázni. Ennek fő oka, hogy a felhasználók fele már a számítógéppel párhuzamosan mobil eszközről is használja a közösségi oldalt” – nyilatkozta Szabó Ákos, a Facebook hazai képviseletét ellátó Thinkdigital Hungary Country Managere.
mfor.hu