A cégnél elmondták, hogy minden pécsi sör dobozos kiszerelésben is kapható lesz, mert tavaly a dobozos termékek aránya elérte az 50 százalékot a hazai piacon. A tavaly 421 ezer, idén pedig már 460 ezer hektoliter sör előállításával kalkuláló vállalat tervei között egy új, alkoholmentes energiaital piaci bevezetése is szerepel.
Az rt. az ezredfordulón még teljes kapacitással termelt, ami azt jelenti, hogy évente 580-600 ezer hektoliter sört állítottak elő, piaci részesedése pedig meghaladta a 6 százalékot. A közelmúltban több vezetőváltást is megért cég árbevétele, piaci részesedése és eredménye 2000 óta folyamatosan csökken. 2004-ben 5 milliárd forintos nettó árbevétel mellett több mint 100 milliós veszteséget produkált.
A vezetőváltást követően egy átfogó reorganizációs program kezdődött, amelynek keretében újjászervezték az értékesítési hálózatot, új termékeket dobtak piacra, s hozzákezdtek a költségek lefaragásához is. Ennek ellenére a cég tavaly még veszteséges évet zárt - számol be a Napi Gazdaság.