2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Az újságok weboldalainak olvasói - akik nem feltétlenül tájékozódnak a nyomtatott verzióból is - egy lap teljes olvasótáborának jelentős hányadát teszik ki a Scarborough Research legfrissebb jelentése szerint.

Az úgynevezett "online exclusive" közönség - amely csak a lap weboldalán megjelent cikkekből informálódik - a kiadvány összes olvasójának 2-15 százalékát teszi ki - közli az eMarketer.

Egy átlagos héten a The New York Times összes olvasóinak nyolc százaléka nézi meg a lapot csak az interneten, ami 366 540 embert jelent. Az olvasók 22 százaléka az újság nyomtatott és online verziójából is tájékozódik. A Scarborough felmérése során 25 lapot vizsgált meg az Egyesült Államokban.

Egy másik cég, a Pew Research Center for People and the Press tanulmánya is alátámasztja a Scarborough adatait. A napilapok közül a The New York Times áll az első helyen az internetes olvasottságot tekintve az Egyesült Államokban, de rendkívül jelentős a helyi újságok szerepe is az amerikai lappiacon.

Kereső- és blogoldakról jutnak el a hírekhez a netezők

Érdekes, hogy az online lapokhoz hozzáférő amerikaiak 39 százaléka egy másik website-ról vagy egy keresőoldalról jut el egy adott újságcikkhez, nem a nyitóoldalon keresztül. Emellett egyre többen keresik fel az olyan komoly tartalmakat, mint a hírlapok különböző blogoldalakról.

Az internetes újságok szemszögéből fontos, hogy azok olyan oldalakról is elérhetőek legyenek, ahol más hírforrások is megtalálhatóak. A comScore Media Metrix legfrissebb adatai szerint a Yahoo! News olvasótábora 2006 augusztusában közel négyszer akkora volt, mint a New York Times-é.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!