A szóvivő elmondta, hogy a cégnek jelenleg több milliárd forintra rúg a bliccelésből adódó kintlévősége. A felmérések szerint az utasok 20-25 százaléka nem fizet a szolgáltatásokért és csak kevesebb, mint felük nem bliccel soha - tette hozzá.
A legnagyobb adós, több mint ötmillió forinttal tartozik a közlekedési vállalatnak - mondta Kiricsi Karola.
Öt éven belül mintegy hárommillió eljárás indult pótdíjtartozás miatt. A szóvivő hangsúlyozta, hogy bár az utazásért soha nem fizetők aránya egyre kisebb - kilencről hat százalékra mérséklődött - de ez még mindig magasabb a tűrhető 2-3 százalékos aránynál.
A tavalyi hasonló - 36 napos - kampány során 80 millió forintnyi tartozást rendeztek az emberek - mondta a szóvivő. Az akció december 1-jén kezdődik.