
A Praktiker magyar leányvállalatának kommunikációját két éven keresztül segítette a sportoló. Erdei az első világbajnoki címét már a kék-sárga praktikeres övvel a derekán szerezte meg. Azóta áruházi rendezvényeken, óriásplakátokon, megállító táblákon és reklámprospektusokban jelent meg, népszerűsítve a "Kiütjük az árakat!" elnevezésű reklámszlogent, illetve a Praktiker áruházait.
A cég közleménye szerint a Praktiker az év elején megváltoztatta reklámstratégiáját és a jövőben egy animációs figurára építi kommunikációját. Reviczky Gábor színművész továbbra is a Praktiker Magyarország reklámarca marad. A Praktiker a jövőben hatékonyabb kommunikációval és más irányú kampányokkal kívánja megerősíteni pozícióját a magyar piacon, s a megváltozott marketingstratégia nem igényli egy sportoló jelenlétét - mondta Cs. Farkas Éva, a Praktiker Építési- és Barkácspiacok Kft. marketingkommunikációs igazgatója.
A Praktiker az animációs TV szpotjainak készítésével a Post Edison-t bízta meg. A barkácsáruházlánc reklámfoglalásait a jövőben az MC Media intézi, miután megnyerte a feladatokra kiírt pályázatot. Az MC Média stratégiai tanácsadással és médiatervezéssel is segíti majd ügyfele hatékony kommunikációját. A Praktiker PR-kommunikációját továbbra is a Picasso Média támogatja, míg kreatív oldalról a Scholz & Friends az új együttműködő partner, aki szintén egy kiírt tender nyertese. A grafikai munkákat a Praktikernél változatlanul a +ad végzi.