Az elmúlt egy évben a Jófogás apróhirdetési portálon elérte az 1 milliót a Háztól-Házig szolgáltatással feladott hirdetések száma. Ennek lényege, hogy a csomag eljuttatását nem nekünk kell megoldanunk, hanem egy futárcég végzi azt. Nem kell időpontot egyeztetni a vásárlóval, nem kell
idegeneket beengednünk az otthonunkba, vagy várakozni a megbeszélt találkozóhelyen, ráadásul így bárhol az országban találhatunk vevőt a fizikai korlátok leomlásával - derül ki a Jófogás.hu közleményéből.
Hogy a szolgáltatásra az OLX ügyfélkörének is lett volna igénye, azt jól jelzi, hogy a 2015. május 11-i összeolvadást követően az addigi napi átlag 850 Háztól-Házig-gal feladott hirdetés száma hirtelen 1100 fölé nőtt.
Ez egyébként nem meglepő, hiszen a cég közleménye szerint a potenciális vevőkör országos szintre emelésével a hirdetési idők is nagyon lerövidültek. A Jármű kategóriában átlagosan majd’ egy héttel gyorsította meg az adásvételeket a Háztól-Házig szolgáltatás, míg az Otthon, háztartás kategóriában is több nappal gyorsabban sikerült túladni a termékeken. A Háztól-Házig szolgáltatással feladott hirdetések negyede a Divat, ruházat kategóriából került ki. Ezt követi a Műszaki cikkek, elektronika kategória 21 és a Baba-mama kategória 18 százalékkal. A legnagyobb értékű áruk címét két kamerás drón, illetve egy western nyereg birtokolja. Az 1 millió hirdetést összesen közel 100 ezer felhasználó adta fel, melyek 90 százaléka magánszemély volt.
A Jófogás.hu szerint a jövő az, hogy az online kereskedelem minden offline nyűgét le kell venni az emberek válláról. A szolgáltatás sikerét visszaigazolja az is, hogy a Jófogást is üzemeltető nemzetközi médiavállalat több más országában is folytat már előrehaladott egyeztetéseket a szolgáltatás bevezetéséről.
mfor.hu