A kommunikációs szakma számtalan díjat oszt ki évente, melyekkel egy-egy kampány kreativitását, hatékonyságát jutalmazzák. A Magyar Reklámszövetség mostantól fogva olyan teljesítményt szeretne a figyelem középpontjába állítani, amely a teljes szakmának mintaként szolgálhat, illetve egyértelműen hozzátesz a hazai reklámélet fejlődéséhez azáltal, hogy egy vállalat a társadalom szempontjából pozitív, értékhordozó viselkedésmintát kommunikál. Hosszú távon az MRSZ az ilyen megoldásokban és hozzáállásban látja a lehetőséget arra, hogy a fogyasztók reklámtól való elfordulásának tendenciája ne erősödjön, vagy akár meg is forduljon.
"Egy reklámot a szakma sokféle szempontból értékel, díjaz: hatékonyság, kreativitás, eredetiség. Arra mintha nem figyelnénk eléggé, mekkora a felelősségünk. Szokásokat formálunk, gesztusokat, szavakat hozunk divatba. Nevelünk nap mint nap. Pontosabban egy kicsit nevelnünk is kellene a mindent felülíró értékesítési célok mellett. Erre érzett rá a Borsodi és ügynöksége. Végre egy cég emberközelbe hozza a felelős vállalat fogalmát" - hangsúlyozta Nagy Bálint MRSZ-elnök.
A Borsodi Sörgyár Zrt. által elindított kampány célja, hogy mindenki számára egyértelművé tegye: "A Sör a felnőttek itala." A kampány célcsoportja a felnőtt lakosság, akik sokat tehetnek a fiatalkorúak sörfogyasztásának megelőzéséért - derül ki a szerkesztőségünkhöz eljuttatott sajtóközleményből.
"Nem a tiltást, hanem inkább azokat a dolgokat helyeztük a kampány központjába, amelyeket megtehet az ember felelősen, 18 éves kora után" – mondta Stefánkovits Ildikó a vállalat jogi és kommunikációs igazgatója. Ezzel a felelősségteljes kampánymegoldással a Borsodi elsőként érdemelte ki a Magyar Reklámszövetség elismerését.