2p

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Magyar Reklámszövetség (MRSZ) hagyományteremtő szándékkal elismerést ad át a Borsodinak a 18 IGEN elnevezésű kampányért. A sörgyár szándékai szerint a koncepcióval a vendéglátóhelyek üzemeltetőit győznék meg arról, hogy ne segítsék a fiatalok sörfogyasztását.

A kommunikációs szakma számtalan díjat oszt ki évente, melyekkel egy-egy kampány kreativitását, hatékonyságát jutalmazzák. A Magyar Reklámszövetség mostantól fogva olyan teljesítményt szeretne a figyelem középpontjába állítani, amely a teljes szakmának mintaként szolgálhat, illetve egyértelműen hozzátesz a hazai reklámélet fejlődéséhez azáltal, hogy egy vállalat a társadalom szempontjából pozitív, értékhordozó viselkedésmintát kommunikál. Hosszú távon az MRSZ az ilyen megoldásokban és hozzáállásban látja a lehetőséget arra, hogy a fogyasztók reklámtól való elfordulásának tendenciája ne erősödjön, vagy akár meg is forduljon.

"Egy reklámot a szakma sokféle szempontból értékel, díjaz: hatékonyság, kreativitás, eredetiség. Arra mintha nem figyelnénk eléggé, mekkora a felelősségünk. Szokásokat formálunk, gesztusokat, szavakat hozunk divatba. Nevelünk nap mint nap. Pontosabban egy kicsit nevelnünk is kellene a mindent felülíró értékesítési célok mellett. Erre érzett rá a Borsodi és ügynöksége. Végre egy cég emberközelbe hozza a felelős vállalat fogalmát" - hangsúlyozta Nagy Bálint MRSZ-elnök.

A Borsodi Sörgyár Zrt. által elindított kampány célja, hogy mindenki számára egyértelművé tegye: "A Sör a felnőttek itala." A kampány célcsoportja a felnőtt lakosság, akik sokat tehetnek a fiatalkorúak sörfogyasztásának megelőzéséért - derül ki a szerkesztőségünkhöz eljuttatott sajtóközleményből.

"Nem a tiltást, hanem inkább azokat a dolgokat helyeztük a kampány központjába, amelyeket megtehet az ember felelősen, 18 éves kora után" – mondta Stefánkovits Ildikó a vállalat jogi és kommunikációs igazgatója. Ezzel a felelősségteljes kampánymegoldással a Borsodi elsőként érdemelte ki a Magyar Reklámszövetség elismerését.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!