Bár a mobilmarketing az sms-reklámok népszerűsége ellenére csupán kezdeti fázisban van, a hatékony mms-reklám gyors fejlődést ígér. Utóbbi előretörése azért is valószínűsíthető, mivel a 3G-s rendszerek már komoly tartalmak átvitelére nyújtanak lehetőséget, s ez nagyot lendíthet a multimédiás felhasználási lehetőségeken, írja a Napi Gazdaság.
Az új Opel Astra, valamint a Sony Ericsson K700i bevezető kampányában az mms-t már kereskedelmi médiumként értékesítették, a tapasztalatok pozitívnak mutatkoztak. A THEAM Communication Kft. által lebonyolított akció az első ilyen jellegű kampány volt Magyarországon.
A Napi Gazdaság által megszólaltatott szakértők szerint a kampányok hatékonysága a reklámhordozó újszerűségének, fizikai közelségének, valamint a célcsoport közvetlen és hatékony elérhetőségének köszönhető. Emellett nagy előny az is, hogy a címzetteknek közvetlen visszajelzésre is lehetőségük nyílik, az interaktivitás miatt pedig a kampány hatékonysága is az eddiginél lényegesen jobban mérhető.
Forradalmasíthatja a mobilmarketinget az mms térhódítása
A mobilhálózatok 3 G-s rendszerre való áttérésével robbanásszerűen el fog terjedni a Multimedia Messaging Service (mms). A kép és hang átvitelére képes mms új távlatokat nyit a reklámozásban, állítják a Napi Gazdaság által megkérdezett szakértők.