Hétfőn ünnepli elindítását a világ legnagyobb aktivációs ügynöksége, a Geometry Global. A WPP csoport független hálózatának júniusi megalakulását hivatalosan és összehangoltan ma ünneplik az EMEA térség 24 irodájában.
A Geometry Global a WPP-csoport három ügynökségének – a G2 Worldwide-nak, az OgilvyActionnek és a JWTActionnek - az összeolvadásából született. Magyarországon a G2-t érintette az átmárkázás, amely a jövőben a Greytől független márkaként, Geometry Global néven működik tovább.
"Ezentúl két teljesen különálló márkaként működünk. Lesz Grey és lesz Geometry Global, szervezetileg azonban ez semmilyen változást nem hoz Magyarországon, hiszen továbbra is az Andrássy úti irodaházban dolgozik a két csapat. Az ügyfeleink viszont érezni fogják a változást, pontosabban az azzal járó előnyöket, hiszen ők a jövőben a világ legerősebb integrált marketingkommunikációs ügynökségének lesznek a partnerei, egy olyan hálózatnak, amely remek know how-val és rengeteg díjjal rendelkezik" - mondta a fúzió kapcsán Tóth Gábor, a Geometry Global hazai irodájának vezetője.
"Ma nem csak a Geometry Global megszületését ünnepeljük, hanem a márka globális jelenlétét is megalapozzuk. Az új hálózat kétségtelenül sokkal többet nyújt majd az ügyfeleknek, mint amit a fúzió előtt az ügynökségek egyenként adni tudtak a partnereinknek. Meggyőződésünk, hogy a következő években a piacot meghatározó szereplővé fogunk válni” - nyilatkozta Pietro Leone, a Geometry Global EMEA régióért felelős ügyvezető igazgatója.
mfor.hu