3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Élénk érdeklődés kísérte a 2006-os Sales Guru vetélkedőt. Az idei megmérettetésre csaknem nyolcszor többen neveztek be, mint legutóbb. A győztes Nagy Balázs Zoltán lett, aki csupán néhány éve foglalkozik értékesítéssel. A döntő egyetlen hölgyversenyzője a harmadik helyen végzett.

"A verseny egyik tanulsága, hogy a partnerrel folytatott tárgyaláson minden szónak súlya van. Ha kellően figyelünk az elejtett szavakra, utalásokra, akkor sokkal hatékonyabb lehet az értékesítés" - nyilatkozta az mfor.hu-nak az első helyezett Nagy Balázs Zoltán, aki mindössze három éve foglalkozik értékesítéssel.

A fiatal értékesítő ugyanakkor megjegyezte: szerinte elengedhetetlen a kellően laza és pozitív szemlélet a feladatok megoldásához. A győztes ugyanakkor elárulta: a Sales Guru cím birtokosaként jelenlegi munkahelyén nem számít előnyökre. "A fizetésemelés vagy előléptetés a munkahelyi eredmények alapján kell történjen. Ez egy másik dolog volt" - tette hozzá végezetül Nagy Balázs Zoltán.

A 2006-os év Sales Guruja a 25 éves diósdi fiatalember másfél éve egy kintlévőség-kezelő cégnél, az Intrum Justitiánál dolgozik, a munka mellett pedig kommunikáció szakos hallgató. (Három éve a sok férfi döntős közül végül egy nő került ki győztesen. A nyertes, Hatvani Ágnes az egyik nemzetközi szállodalánc munkatársaként HORECA szolgáltatások értékesítésével foglalkozott.)

Bár az elért eredmény után valószínűleg több cég is szeretné alkalmazni a rátermett értékesítőt, a fiatalember hangsúlyozza: nagyon jól érzi magát a munkahelyén. A vetélkedő második helyezettje Kőhidai Szabolcs lett, aki egy tréningcégnél dolgozik, a harmadik díjat pedig az egyetlen női döntős, az egyik élelmiszeripari cég értékesítési vezetője, Stampf Krisztina vihette haza.

A döntőbe tíz férfi, és mindössze egy női versenyző jutott be. A résztvevőknek olyan feladatokat kellett megoldani, amely során egy zsák avart vagy egy pohár hideg vizet kellett piaci kofa módjára eladni a zsűri tagjainak. De volt olyan szerepjáték is, amely egy magas, cégvezetői szintű tárgyalást keltett életre. A versenyzők közül az első két feladat után már csak öten folytathatták a küzdelmet, a mindent eldöntő feladat pedig a két legjobb között zajlott.

Idén Magyarországon mintegy másfélezren jelentkeztek, ez a három évvel ezelőttinél csaknem nyolcszor több játékost jelent. A CV-Online és a Door Training szervezésében megrendezett vetélkedő első négy fordulója az interneten zajlott, a döntőben a 11, legmagasabb pontszámot elért versenyző mérhette össze tudását.

2003 után három év elteltével nyílt újabb lehetősége a hazai vállalkozó kedvű értékesítőknek, hogy megküzdhessenek egymással. A verseny ötlete Észtországból származik, ahol a CV-Online leányvállalata először 2001-ben rendezte meg ezt a szakmai megmérettetést. Azóta a salesesek versenyezhettek még Lettországban, Litvániában és Magyarországon is.

A verseny fődíja egy külföldi utazás volt, a második és a harmadik helyezett számára pedig egy-egy belföldi pihenést ajánlottak fel a támogatók.

Körte Ildikó

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!