A könyv szól mindazoknak, akik a hagyományos direkt marketing költségeket szeretnék csökkenteni, akik ügyfélkapcsolatot szeretnének erősíteni online eszközökkel, a termékeiket és a szolgáltatásaikat szeretnék interneten keresztül értékesíteni, a márkaismertségét szeretnék építeni vagy megnövelni, a márkájuk iránt lojalitást szeretnék építeni/erősíteni online vagy akiknek nincs több milliójuk a website látogatottság növelésére.
Mindazok is okulhatnak belőle, akik az online reklám, PR vagy HR kampányokra sok pénzt áldoztak eddig, bármilyen előfizetést vagy előfizetés megújítását szeretnék felhasználóbarát formában és költséghatékonyan üzemeltetni, oktatással vagy informálással foglalkoznak és a tanulóikkal, vagy a fogyasztóikkal szeretnének kapcsolatot tartani. A szakmában dolgozók véleménye is megváltozhat az e-mail merketingről, így szól mindenkinek, aki ezen a területen szolgáltat vagy értékesít, médiát üzemeltet vagy értékesít, stratégiai tervezéssel foglalkozik vagy médiaelemző.
A könyv célja, hogy az olvasó elemző- és cselekvőképességét fejlessze, továbbá egyértelmű utat mutasson a különböző megoldások felé, és hatékonyabbá tegye őket a marketing kommunikációs területén. A könyvből megismerhetik az e-mail marketing nemzetközi szakmai tendenciáit, hazai cégek tapasztalatait illetve közérthető nyelven a megoldási módszereket.
Hiánypótló könyv az e-mail marketingről
E-mail marketing címmel jelent meg Nebojsa Damjanovich könyve, amely az elektronikus leveleken felépülő világ marketingkommunikációs kihasználását fedi fel az olvasók előtt.