A washingtoni székhelyű, immár ötszáz üzletet magáénak tudó lánc igyekszik megkímélni a háziasszonyokat a bevásárlás, sorbanállás, pucolás, hámozás és darabolás unalmas és időt rabló kötelezettségétől. Itt a lelkes háziasszonyok kiporciózhatják egy, vagy akár több főre a fejedelmi vacsora vagy ebéd félkész hozzávalóit. Otthon azután nem lesz más dolguk, mint összerakni és megfőzni, vagy kisütni az ételt, amit máris lehet fogyasztani.
Az ételválasztékban minden megtalálható a lasagnától a kolbászig, a csirkétől a fehérbabig. Egy átlagos, négy vagy hat személyre készülő családi étkezés így 80 és 312 dollár közötti összegből hozható ki. Az ötlet alapja, hogy az ételek 80 százalékát otthon készítik el, vagy ott eszik meg. Ezek mintegy harmada pedig nem más, mint fagyasztott élelmiszer, vagy hazavitt gyorsétel.
A praktikusság ellenére a vállalkozás elsősorban a nőket célozza meg, akik a felmérések szerint kétszer több időt töltenek a főzés előkészületeivel, mint férfitársaik, akik általában a gyorsan elkészíthető praktikus ételeket kedvelik. A konyhában töltött idő persze a szolgáltatásnak köszönhetően így is drasztikusan csökkenthető. Ez pedig megfelel a vásárlói elvárásoknak, hiszen amíg az 1920-as és 30-as években a nők még 30-42 órát töltöttek hetente a főzéssel kapcsolatos elfoglaltságokkal, ma maxiumum 10 órát áldoznak erre.
A Dream Dinners (azaz álomvacsorák) néven futó vállalkozás ugyanakkor nem feledkezik meg a nők szociális igényeiről sem. A hölgyek minden üzletben társalgó szobákban kellemesen - akár a barátnőikkel - tölthetik a főzés előkészületeivel megspórolt időt.
Vannak ugyanakkor szkeptikusok is, akik nem sok jövőt jósolnak hosszú távon a hasonló vállalkozásoknak. Barton A. Weitz, a Florida Egyetem marketing professzora szerint az, hogy kiveszünk egy tárolóból pár szem főtt krumplit és áttesszük egy másik tartóba, még nem jelenti azt, hogy főzünk.