1p

Nagy, nagyobb, a legnagyobb. Nyelvtanilag ez utóbbi a méret felső foka. A valóságban a legnagyobbat követi egy még nagyobb. A konténerszállító hajók ugyanis egyre nagyobbak.

Van azonban még egy fontos szempont: a meghajtás kérdése. A mai napig az egymotoros változat képes volt követni a technológiai fejlődést. A kapacitások ilyen mértékű növekedése azonban előbb-utóbb megkívánja egy második hajtómű beépítését a hajókba. A kutatók szerint utanként minimum 3 ezer TEU pluszteljesítmény fuvarozása szükséges az így megnövekvő költségek fedezetéhez. Az előrelátható jövőben ez a lépés meghaladja a legtöbb hajózási társaság képességeit és lehetőségeit.

Forrás: Magyar Közlekedés


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!