A megállapodás értelmében a Media Insight intézi a bank teljes körű médiatervezési és -vásárlási feladatait. A meghívásos pályázaton három médiavásárló indult. A döntés során - a lapunkhoz eljuttatott közlemény szerint - a megbízó az általános kondíciókon felül az ajánlattevők által bemutatott stratégiai elképzeléseket és a pályázók kreativitását is mérlegelte.
"A Budapest Bank tavaly intenzív növekedésközpontú stratégia megvalósításába kezdett, s ezzel párhuzamosan újrapozícionálási programot indított. Ezek következtében a bank a korábbi évekhez képest jelentősen növelni kívánta médiajelenlétét. A Media Insight valamennyi pályázó közül a legelőnyösebb ajánlatot tette, ezért döntöttünk úgy, hogy a 2000 óta fennálló megállapodásunkat meghosszabbítjuk a társasággal" - mondta az eredményhirdetés kapcsán Szabó Andrea, a Budapest Bank marketing vezetője.
Menedzsment Fórum