A szakember - aki az mfor.hu májusi E-mail Marketing Konferencia konferenciájának egyik előadója lesz - fő feladatai közé tartozik ezentúl az egoMedia értékesítési és marketing stratégiájának megvalósítása, az ügyfélszolgálat és a call center irányítása, valamint az üzletág új, elsősorban közép- és nagyvállalati, illetve ügynökségi partnerkapcsolatainak kiépítése. Az egoMedia üzletág a jelenleg közel egymillió email címet tartalmazó adatbázisára épülő nagymintás kutatások elvégzésével, adatbázis-építéssel és email marketing kampányok megvalósításával foglalkozik.
Drienyovszki Éva (28 éves) 2011 márciusában került az AEGONdirekt.hu direktbiztosítási szolgáltatásokat kínáló vállalathoz, ahol online értékesítéssel, adatbázis-építéssel, email marketing kampányokkal és tartalom-menedzsmenttel, illetve a 2011 második felében elindított egoMedia szolgáltatási hátterének felépítésével foglalkozott. Az online marketing szakember pályafutását 2008-ban, az Arcus Interactive Group keresőmarketing csapatának munkatársaként kezdte, ahol megtanulta a keresőmarketing-kampányok kezelését és tervezését. Ezt követően, 2010-től a Mito kommunikációs ügynökség tanácsadójaként, a keresőmarketing és médiavásárlási üzletágat építette ki. Drienyovszki Éva diplomáját a Budapesti Corvinus Egyetemen szerezte, ahonnan Erasmus-ösztöndíjasként részt vett a franciaországi École Superieure des Sciences Commerciales d’Angers fél éves üzleti képzésén is.
"A nemzetközi tapasztalatok azt mutatják, hogy a vállalatok egyre inkább az online csatornákon elérhető fogyasztókat kívánják megszólítani, így a célzott és költséghatékony elérést biztosító email marketing eszközök rövid időn belül az egyik vezető értékesítési csatornává léphetnek elő. Éppen ezért arra törekszünk, hogy a közvetlen ügyfélszerzésre fordított kapacitásainkat növeljük, s hogy egyre több hazai közép- és nagyvállalat számára mutassuk meg az email marketing kampányokban rejlő ügyfél-akvizíciós lehetőségeket. Célkitűzésünk, hogy a tavalyi évben lebonyolított 200 kampány után idén 300-350 kampány megvalósításában vehessünk részt, s így az egoMedia 2013-ban megduplázza tavalyi árbevételét" - hangsúlyozta a kinevezés kapcsán Marosvölgyi Péter, az AEGONdirekt.hu vezérigazgatója.
Az AEGON Magyarország innovatív direktbiztosítási szolgáltatásokat kínáló vállalata, az AEGONdirekt.hu 2009 óta foglalkozik lakossági biztosítási termékek online értékesítésével. A társaság 2011 második felében kezdte el email marketing szolgáltatásának (egoMedia) értékesítését külső partnerek felé adatbázisán, amely mára közel egymillió email címet tartalmaz.
mfor.hu