A magyar gazdaság az elmúlt időszakban életjeleket mutatott, kisebb mértékű GDP-növekedés látható a statisztikákban, mellyel párhuzamosan a kiskereskedelemben és az idegenforgalomban is erősödő keresletet mért a KSH. A növekvő tortából azok a cégek fognak részesedni, amelyek hatékonyabban szólítják meg potenciális ügyfeleiket, vásárlóikat. Az online térben is azonban számtalan csatorna, platform van, amelyen elérhetők a felhasználók: előretört a videós tartalom, sokan használnak közösségi médiát, mások a hagyományos oldalakat olvassák idejük nagy részében. Ahány felület, annyiféle hirdetési megoldás adódik, a klasszikusnak mondható bannerek, email-ek, social médiás kampányok, vagy éppen a SEO.
Az mfor.hu Hatékony online marketing 2014 című konferenciája a fentiek szellemében igyekszik áttekinteni a legfontosabb folyamatokat és felületeket. Értékesítési szempontból vizsgálva a kérdéseket, gyakorlatorientált előadásokon keresztül mutatjuk be a legfrissebb trendeket.
További információ és kedvezményes regisztráció az mfor.hu regisztrált olvasói részére.
Napjaink egyik legdivatosabb témája, a social marketing, és a Facebookon való megjelenés, hirdetés. Ám a legnagyobb közösségi oldalról is kiderült, hogy nem csodaszer, sok ezer vállalkozás azonban addig amíg ezt felismerte nem kevés időt, energiát és esetleg pénzt fektetett abba, hogy minél több követője legyen. A like-olók nem feltétlen lesznek vásárlók, különösen azért, mert a Facebook az idei évben módosított rendszere az egyéni felhasználók üzenőfalára sokkal ritkábban teszi láthatóvá, emeli ki a vállalati oldalak üzeneteit, ezeket elsősorban fizetett hirdetések formájában tudják a cégek eljuttatni rajongótáborukhoz. Az esemény egyik előadója, Radisics Milan abban próbál irányt mutatni, hogy a megszerzett követőket hogyan lehet hatékonyan terelni, miként lesz számunka a Facebook több egy nagy forgalmú CT-gyárnál. A CT kampányokat alkalmazók is újdonsággal szembesültek néhány hete, változott ugyanis az AdWords, a hirdetések rangjánál mostantól nem csak a CPC x QS képletet veszi figyelembe a rendszer, hanem a beállított hirdetésbővítményeket is. A konferencián megtudhatjuk, mit jelent mindez a hirdetők számára!
Mivel a fiatalabb korosztályra különösen igaz, hogy a szöveges tartalmak helyett videókat nézeget, így a cégek számára elengedhetetlenül fontos az ilyen típusú megjelenési lehetőségek ismerete is. Az online videókban való hirdetésről a legautentikusabb forrásból, a Google hazai képviseletének egyik szakemberétől (Kovács Péter) hallhatnak az érdeklődők előadást. Számos érdekesség várható a hazai email-marketing egyik legelismertebb szakértőjétől Damjanovich Nebojsától is, aki arról beszél majd, hogyan lehet mesterfokon űzni a lead menedzsmentet. A hatékony kampányok, és a minél magasabb konverzió elérésének gyakorlati példáival pedig Fodor László a Használtautó.hu értékesítési és marketingigazgatója és Magyar Balázs, az Addict Interactiv vezető digitális stratégája ismerteti meg az érdeklődőket.
A médiapiaci trendek egyik legismertebb hazai bloggere Pécsi Ferenc egy új módszert, a tartalommarketinget mutatja be. Szó lesz továbbá arról is, hogyan lehet a Google megújult algoritmusa után kialakult helyzetben hatékonyan használni a keresőoptimalizálást. Az esemény részletes programját az alábbi linken érik el: //konferenciak.mfor.hu/konferenciak/onlinemarketing2014_prcikk.html