1p

Bár az amerikai tévénézőknek rengeteg földi sugárzású csatorna áll rendelkezésére, ez nem jelenti azt, hogy nézik is azokat. Egy friss elemzés azt is megerősíti, hogy a tévézők száma stagnál.

A Nielsen Media Research tanulmányából kiderül, hogy egy átlagos egyesült államokbeli háztartásban 96,4 csatornát lehetett fogni 2005-ben, szemben a 2004-es 92,6-tal. Ez azt jelenti, hogy egy év alatt csaknem néggyel nőtt az elérhető földi terjesztésű adók mennyisége, viszont a ténylegesen nézett csatornák száma lényegében változatlan maradt (tavaly 15,4, két éve 15 volt) - írja az eMarketer.

Szakértők szerint a nézők végtelen számú lehetőség mellett is viszonylag kevés csatornát néznének. Bár az Egyesült Államokban manapság többet néznek tévét, mint bármikor máskor, a földi sugárzású csatornáktól egyre inkább elfordulnak, s helyettük a műholdas vagy kábeles terjesztésű adók iránt érdeklődnek. 2005-ben egy átlagos amerikai 57 órát és 17 percet tévézett hetente, ami már az egy évvel azelőtti 56 óra 7 perces átlaghoz képest is nagy ugrás, nem is beszélve az 1975-ös 43 órás és 42 perces középértékről.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!