2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Csütörtökön adták át a 2007. évi "Superbrands" díjakat Winkler Nóra vezetésével a Király utcai VAM Design Centerben Budapesten.

A Superbrands nevű kezdeményezés a Brand Council nevű független szervezettől származik, mely 1995-ben jött létre Nagy-Britániában, és mára világszerte több mint ötven országban működik.

Célja egyfajta tisztelgés a márkák, és azok létrehozói előtt. A Superbrands Program keretén belül a Tanács országonként létrehozott egy szakmai bizottságot, mely az adott országbeli márkák értékelésére szolgál.

A „szupermárkák” kiválasztásának módszertana

A magyarországi szupermárkák kiválasztásának alapja a Magyar Szabadalmi Hivatal PIPACS adatbázisa, amelyben csaknem 44 000 védjegybejegyzés található. A marketing szakma, a média és a tudományos élet vezető képviselőiből álló szakértői bizottság ennek az adatbázisnak a frissített változatából választja ki a 2007-es év magyar Superbrandjeit.

A GfK Csoport úgynevezett Brand Potential Index (BPI) mutatószámának számítási modelljét használja fel a márkák megítélésének vizsgálatára. Az index megmutatja a márkák relatívvonzerejét, képet ad a márkapozícionálás sikerességéről, azaz arról, hogy a fogyasztók hogyan látják a márkákat.

A mérés alapja ebben az esetben egy tíz állítást tartalmazó kérdőív, melyen a márkák vonzerejét három dimenzió mentén mérik: racionális értékek, emocionális értékek, cselekvésorientált értékek. Összesen ezer interjú alapján mutatnak eredményt.

Míg az elmúlt években a program zárásaként könyvben jelentették meg a díjazott márkákat, idén a fogyasztói kör tájékoztatása is cél volt, így egy százoldalas kiadványból olvashattuk a győztes brandek történetéről.

2006-ban a Szuperbrands választást szervező PrintXBudavár Zrt. „Coolbrands” néven egy hasonló, alternatív márkaversenyt hozott létre, melyet jövőre egy nagyszabású rendezvény keretében kíván kommunikálni.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!