2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Megszületett a Magyar Public Relations Szövetség által meghirdetett "CSR Best Practice, 2006" pályázat végeredménye. A 24 jelentkező vállalatból 19 kerülhet a kiadványba.

A Magyar Public Relations Szövetség idén februárban hirdette meg a "CSR Best Practice 2006" pályázatát azzal a céllal, hogy feltárja és összegyűjtse a Vállalati Társadalmi Felelősségvállalás (CSR) Magyarországon megvalósult legjobb gyakorlatát, stratégiáit és projektjeit, és mindezzel elősegítse a CSR magyarországi térnyerését, a sikeres programok elismertetését, és minél szélesebb körben propagálja a felelős vállalati működés koncepcióját és gyakorlatát.

A pályázatokat elbíráló zsűri olyan szakemberekből állt - mint Czakó Borbála, Dr. Szeles Péter, Tóth Gergely -, akik az általuk vezetett szervezetek révén sokat tettek már a CSR magyarországi elismertetéséért.

A "CSR Best Practice 2006" pályázatra 24 jelentkezés érkezett, amelyből a zsűri 20 pályázatot fogadott el, és tartott megjelenésre érdemesnek, egy nyertes pályázó azonban visszalépett a publikálástól. A közlésre érdemes pályázatokat nem rangsorolta a zsűri, kiemelte azonban azt a tíz pályázatot, mint a pályázat feltételeit és a szakmai elvárásokat maradéktalanul teljesítőket, amelyeket minden zsűritag elfogadott. Ezek a pályázatok érdemlik ki a "Legjobb gyakorlat" jelzőt.

Lakatos Zsófia, az MPRSZ CSR szekciójának vezetője és a CSR Best Practice pályázat felelőse szerint "Örvendetes, hogy a felelős vállalati működés egyre inkább teret nyer Magyarországon, a beérkezett pályázatok száma is ezt mutatja. Ugyanakkor egyre nyilvánvalóbb annak a veszélye, hogy olyan akciókat is a CSR ernyője alá vonnak, amelyek, mint például a szponzorálás, nem tartoznak ide, illetve a vállalatok az adományozást összekeverik a felelős működéssel. A kiadvány jelentősége abban áll, hogy bemutatja a vezető gyakorlatokat és rámutat arra, hogy a CSR nem egy marketing eszköz, hanem egy társaság egész működését átható vezetési szemlélet."

A "CSR Best Practice 2006" kiadvány szerkesztése most kezdődik, a könyv a tervek szerint ez év őszén jelenik meg, áll a társaság közleményében.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!