3p

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A McCann-Erickson Worldwide Group 100. születésnapját ünnepli idén. Ezt az időt csakis úgy érhette meg sikerekben, hogy két alapvető szempontnak felelt meg mindvégig. Munkájával a legmagasabb marketingkommunikációs szakmai sztenderdeket célozta meg, működése során pedig folyamatosan és világszerte nagy súlyt fektetett arra, hogy mindig és mindenhol a helyi közösség részeként dolgozzék.

Ez utóbbi törekvése keretein belül a reklámügynökség-hálózat magyarországi láncszeme, a McCann-Erickson Budapest, hosszú évek óta tudatosan készít közcélú kommunikációs kampányokat nonprofit alapon. Eddigi témáink többek között a hospice-szolgáltatás, a gyermekek megfelelő kórházi ellátása, az AIDS-ellenes harc, a fiatalok biztonságos szexuális szokásai, a doppingszer-ellenesség, a városi köztisztaság, a kutyasétáltatási szokások, a futball-huliganizmus körében mozogtak. Most, a kerek évforduló méltó megünneplésére az ügynökség egy olyan témát érint, mely sajnos negatív világjelenség. Ez az elidegenedés problémája.

A témakiválasztás kutatások alapján történt meg. Az előzetes megkérdezések eredménye azt mutatta, hogy Magyarországon - természetesen több egyéb mellett - az elidegenedés az a probléma, amely leginkább nyomasztja az embereket. Olyannyira, hogy a megkérdezés adatai szerint az elidegenedés problémája minden társadalmi réteg gondolkodásában igen erőteljesen, meghatározóan jelen van. A kampány célja jelet adni, egy-egy pillanatra elgondolkodtatni az embereket, az egymás iránti nyitottság szükségszerűségén. A célcsoport a nagyvárosi, felpörgetett életmódot folytató, egyre szűkülő közösségben élők, akik a kommunikáció és empátia hiányával (is) küszködnek. Akik fásultak. Akik ennek ellenére magukat kiszolgáltatottnak érzik, akik szeretnének valahová, valakikhez tartozni. A kampány üzenete szerint az elidegenedés olyan, mintha dobozba zárva élnénk le életünket.

Képzeljük el, mi lenne, ha az utcákon az emberek dobozban járnának-kelnének. Így szállnának fel a villamosra, utaznának a metrón, buszon. Hogyan lehet dobozba zárva csókolózni? A parkban a fűben heverészni? Kézen fogva sétálni? Egy kávéház teraszán csevegni? Pedig az összetartozás igénye alapvető emberi vonás, mely nélkül élni ugyan lehet, de boldogan élni semmiképp. A gyerekekben ez még hiánytalanul megvan, tanuljunk hát tőlük! Szabadulj meg hát a dobozodtól! A nyitottság szabadság. Összesen nyolcvanhat alakalommal sugározza közcélú reklámfilmeket az RTL Klub, a TV2 és a Viasat3 tévécsatorna. Hat darab sajtóhirdetés-megjelenés lesz látható a Népszabadságban, a Pesti Estben, a HVG-ben, a Metro hírújságban, a TVR-hétben és a VOX magazinban, 2002. november 13-tól december 15-ig. A kampány, melynek forintban kifejezett összértéke 55 millió Ft, nonprofit alapon készült.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!