A kampány során a 2006. szeptembertől november végéig a vásárlók közreműködésével az informatikailag kevésbé felszerelt általános iskolákat kívánja a két vállalat támogatni. Szeptember, október, november hónapokban havonta más és más Procter&Gamble termékek árából 10, 20 vagy 30 forint kerül egy közös alapba.
Az összegből a kampány végén a CBA és a Procter & Gamble számítógépeket vásárol, és juttat el a pályázaton nyertes 50 leginkább rászoruló általános iskola számára. A program célja, hogy a kampány végén a két vállalat a vásárlók bevonásával és segítségével minimum két-két számítógépet adjon át az iskoláknak.
Mindhárom hónapban öt különböző Procter & Gamble termék vesz részt a programban, amelyek listája és a kampány részletei a CBA aktuális akciós újságjában olvashatók, s szeptember elsején egy weboldal is indul www.akozossegszive.hu címen.