A reklámban a bohóc műanyag figurája tűnik fel, mely 1963-ban debütált először a vállalat szóvivőjeként. A hamburgelánc és ellenfelei egyre-másra próbálják különböző eszközökkel növelni cool (laza) image-ukat, a tinédzserek és a huszonévesek körében.

A hirdetések részét képezik a társaság 50 éves brandjét felfrissítő kampányának, ám számos elemző úgy véli, hogy a cég ezzel csak riválisai lépéseit követi, melyek szintén új életet kívánnak lehelni a márkájukba.
A hirdetések azt követően jelentek meg, hogy mind a hirdetők, mind a fogyasztók részéről heves érdeklődés mutatkozott a Burger King új, az NFL (Amerikai Fociliga) szuperkupa döntőn bemutatkozó King karaktere iránt. Ezzel egyidőben az Egyesült Államok nyugati partvidékén szintén népszerű Jack In The Box hamburgerlánc is új, óriás fejű karakterrel hirdette magát.
Kapcsolódó anyagok:
Rekordméretű tőzsdei bevezetésre készül a Burger King
McDonalds: az újabb botrány az üzletnek sem tesz jót