1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A McDonalds újfajta vitriolos stílusú tévéreklám-sorozatot indított, melyben a családbarát Ronald McDonald bohócot, a cég kabalafiguráját egy divatos, menő karakterré próbálják átalakítani.

A reklámban a bohóc műanyag figurája tűnik fel, mely 1963-ban debütált először a vállalat szóvivőjeként. A hamburgelánc és ellenfelei egyre-másra próbálják különböző eszközökkel növelni cool (laza) image-ukat, a tinédzserek és a huszonévesek körében.

Korábbi reklám

A hirdetések részét képezik a társaság 50 éves brandjét felfrissítő kampányának, ám számos elemző úgy véli, hogy a cég ezzel csak riválisai lépéseit követi, melyek szintén új életet kívánnak lehelni a márkájukba.

A hirdetések azt követően jelentek meg, hogy mind a hirdetők, mind a fogyasztók részéről heves érdeklődés mutatkozott a Burger King új, az NFL (Amerikai Fociliga) szuperkupa döntőn bemutatkozó King karaktere iránt. Ezzel egyidőben az Egyesült Államok nyugati partvidékén szintén népszerű Jack In The Box hamburgerlánc is új, óriás fejű karakterrel hirdette magát.

Menedzsment Fórum

Kapcsolódó anyagok:
Rekordméretű tőzsdei bevezetésre készül a Burger King
McDonalds: az újabb botrány az üzletnek sem tesz jót

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!