2p

Az ABC televíziótársaság elutasította a KFC új reklámjainak további sugárzását. A hirdetéseket azért zárta ki a társaság, mert a cég elveivel ellenkezik a tudatalatti reklámozás.

A reklámok arról váltak ismertté, hogy lassított visszajátszásukkor egy titkos kódot lehet észlelni. Ha azt a KFC weboldalán beütjük, akkor egy 99 centes Buffalo Snackers csirkés szendvicsre váltható kupont kapunk ajándékba. A tévétársaság nem kívánta kommentálni döntését, a KFC természetesen cáfolja, hogy tudatalatti reklámmal élne, hiszen a csirkelánc a hirdetésben meg is fejti az üzenetet. A reklámokat a múlt héten kezdték el vetíteni. Az ABC az egyetlen társaság, mely visszautasította a reklám sugárzását, írja az MSNBC.

Az amerikai reklámszövetség nem támogatja a tudatalatti reklámokat, ám nem is szabályozza azokat. Számos szakértő pont a tudatalatti reklámok ellentétének tartja a KFC hirdetését, hiszen maga a reklám hívja fel a figyelmet a benne rejlő üzenetre. A csirkelánc elégedett az eredménnyel, hiszen eddig már több mint 70 ezer ember váltotta ki kuponával ingyenes szendvicsét, valamint a weboldaluk látogatottsága is több, mint 60 százalékkal emelkedett.

Mint arról az mfor.hu korábban beszámolt, a reklámok többek között a téli olimpia adásai alatt is futottak.

Menedzsment Fórum

Kapcsolódó anyagok:
Ajándékot rejtő tévéreklám a KFC-től
Kézírásos recepten nyugszik a KFC sikere

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!