1p

A szakértői várakozásoknak megfelelően megugrott a televíziós reklámköltés az első negyedévben - írta a Napi Gazdaság.

A lap szerdai számában a Nielsen Közönségmérés Kft. adatait ismertetve azt írták, hogy a televíziós reklámköltés az első negyedévben listaáron elérte a 128,6 milliárd forintot. (A valós költés ennél alacsonyabb, s azok csak 2015-ben derülnek ki.)

A lap szerint a reklámköltés jól mutatja, hogy a televíziós piac magához téréséről lehet beszélni, hiszen 2008-ban 81,9 milliárd forintot költöttek a hirdetők televíziós reklámra az első negyedévben, míg 2012-ben már 112 milliárd, tavaly pedig 116,3 milliárd forintot.

Megjegyzik azt is, hogy az idén a március hozott kiemelkedő eredményt, csak ebben a hónapban 63 milliárd forint értékű reklámot vettek a reklámozók, míg egy évvel korábban ez az érték alig 58 milliárd forint volt.

MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!