A Maximize Médiaügynökség látja el 2006 júliusától a Wizz Air, Kelet-Közép Európa legnagyobb low cost légitársaságának regionális média koordinációs feladatait.
Az ügynökségi csoport vezetője, Szilágyi Andrea senior média tervező a Carat-tól érkezett a Maximize-hoz. Egyéb feladatok mellett az ő vezetésével folyik a dél-kelet európai létező vagy potenciális Wizz Air célországok ATL és BTL kampányainak média stratégiai, tervezési és vásárlási munkájának összehangolása. Az Maximize munkája elsősorban a két legaktívabb, EU csatlakozás előtt álló piac irányítására terjed ki, azaz Bulgáriára és Romániára.
Kerti Attila, a Maximize ügyvezető igazgatója a döntéssel kapcsolatban elmondta: "Cégünk még alig 2,5 éves, és amellett, hogy a Wizz Air magyarországi budget-jét már második éve kezeljük, nem rendelkezünk olyan nemzetközi háttérrel, ami a hagyományos média koordinációs együttműködéseknél gyakori. Az új, koordinációs üzletág éppen ezért nyújt egyedi előnyt a minket választó megbízónak: nem a velünk azonos network-höz tartozó, hanem - egy átvilágítási és tender folyamat eredményeképpen - a legjobb ügynökségre bízzuk az ügyféllel közösen az adott piacon a helyi média tervezést és vásárlást. Egyébként már tárgyalásban vagyunk más ügyfelekkel is, akik hasonló "hídfőállást" keresnek regionális terjeszkedésükhöz."
Magyar cég kapta a Wizz Air regionális média koordinációs feladatait
A Maximize Médiaügynökség budapesti irodája kilenc országra szóló regionális média koordinációs megbízást kapott.