Tájékoztatása szerint a globális Foodpanda-csoport Magyarországon közel egy éve, 2013 február óta van jelen. A statisztikáik szerint az ételrendelések egyharmada okostelefon alkalmazáson keresztül történik. Jelenleg közel 360 magyarországi éttermet listáznak, de ez a szám folyamatosan nő. Budapest mellett országszerte 5 nagyvárosban vannak jelen.
A társaságnak még nincs teljes, lezárt üzleti éve.
A Foodpanda-csoport a globális terjeszkedéshez 20 millió dolláros tőkebefektetést kapott. Jelenleg a világ 37 országában van jelen, stratégiája szerint a cég nyolc további országban jelenik meg a piacon 2014-ben, egyebek között Horvátországban, Bulgáriában, Szerbiában, és Szlovéniában.
A Foodpanda és a partnercége, a Hellofood a leggyorsabb ütemben növekvő online ételrendelő szolgáltatás. 2013-ban a Foodpanda már kapott 20 millió dollárt több befektetői csoporttól.
A szolgáltatással a fogyasztók online választhatják ki és rendelhetik meg kedvenc ételeiket, majd a Foodpanda a rendelést közvetlenül az éttermeknek továbbítja, akik kiszállítják azt. Világszerte több mint 22 ezer partnerétteremmel működnek együtt, és több mint 800 alkalmazottat foglalkoztatnak.
MTI