
Az utóbbi időben a gyorséttermek egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek a reggeli étkeztetésre és az ehhez szorosan kapcsolódó kávéra. Nemrégiben két hamburgerlánc, a piacvezető
McDonaldsés a második Burger King is prémium kávékat kezdett árulni. A fánkjairól híres
Dunkin Donutsis hasonló lépésre szánta el magát, írja az MSNBC.
A Starbucks jelenleg 250 éttermében árulja szendvicseit, ezt a számot idén 600 fölé szeretnék tornázni. Szakértők szerint a lépés nem rejt magában sok rizikót. Ha sikeresnek bizonyulnak a melegszendvicsek, akkor ez óriási lépés a kávélánc számára. A legnagyobb kérdés az, hogy vajon az ételek bevezetése mennyire lassítja a vendégek fluktuációját illetve a kiszolgálást. "Mikor legutóbb a Starbucksnál vásároltam, többet vártam a kávéra, mint a szendvicsemre" - közölte Sharon Zackfia, egy chicagói szakértő.
A társaság bevételeinek jelentős bővülését várja a szendvicsek bevezetésétől, jelenleg ugyanis a kávék és egyéb frissítők a cég forgalmának 77 százalékát teszik ki.
Kapcsolódó anyagok:
Már Ruandából is vásárol a Starbucks
Betör a McDonalds a prémium kávék piacára
Példaértékű kínai brandvitát nyert a Starbucks