Johnson 8 évvel ezelőtt szállt be a Starbucks franchise-ba, és az Urban America elvnek megfelelően teljesen megváltoztatta a brand arculatát. Pogácsák helyett olyan laktatóbb desszerteket árulnak, mint a gyümölcskenyér, de megváltoztatta a Starbucks kávéházakban szóló zenéket is, előtérbe helyezve az R&B-t és a Motownt. Az általa működtetett mozikban pedig meg is lehet egyben vacsorázni, hiszen quesadillast és sült csirkét is lehet kapni a büfében.
A Magic New Mediával elsősorban a rádiót és az internetet célozza majd meg Johnson, és természetesen ez a vállalata is az Urban America jegyében fog működni, amelyet a sztár úgy jellemzett, mint egy külön kis világot az Egyesült Államokon belül. Üzleti sikereihez nagyban hozzájárul az NBA-ben eltöltött 13 év, amely óriási népszerűséget és hatalmas reklámértéket kölcsönzött a sztárnak, ezt természetesen a Magic New Media promótálásánál is felhasználja.