A Tengelmanntól átvett Plus-diszkontlánc akvizícióját követően sem áll le a Spar a fejlesztésekkel. Idén 10-15 egységgel növeli hálózatát, folyamatosan promotálja exkluzív, illetve az alsóbb árszegmensben megjelenő kereskedelmi márkáit.
A magyar élelmiszer-kereskedelmi piacon megjelent új szereplők és a keménydiszkontosodási trend miatt első ránézésre "öngyilkosnak" tűnő fejlesztéseket ugyanakkor visszaigazolják a forgalmi adatok – mondta el a Napi Gazdaságnak Feiner Péter, a cég igazgatóságának elnöke.
Tavaly jócskán az inflációt meghaladó ütemben fejlődött a cég forgalma, s ez 2008-ban sem lesz másként, bár Feiner még nem akart konkrét idei számokat mondani. A Plus beolvasztásával jól halad a cég. Az első három hónapban újragondolták a diszkontlánc kínálatát, 1500 termékkel bővítették kínálatukat. Jelenleg zajlik a Spar számítástechnikai rendszerek telepítése, számolt be a Napi Gazdaság.