Jelentős számú résztvevő mellett – több, mint 200-an voltak kíváncsiak illetve akarták elmondani véleményüket – megtartott rendezvény gerincét az elmúlt év adatainak elemzése illetve esettanulmányok képezték. Jelen volt az interim szakma számos megbízója, szolgáltatója és vállalkozó menedzsere.
Az Interim.hu – eddigi hagyományosan kezdeményező szerepét követve – bevezette azt az újdonságot, hogy az eseményre potenciális megbízókat és vállalkozó menedzsereket egyaránt meghívott és szerepeltetett.
Az esettanulmányok között állami cég, kockázati tőkével működő start up vállalkozás, kkv, családi cégek feljavítása, értékesítésre előkészítése is szerepelt.
Szóba kerültek olyan témák, mint
- új projektek indítása,
- újonnan alapított vállalatok vezetése,
- új üzletágak optimális beindítása,
- kitörés a „konszolidált” növekedési pályáról,
- cégvásárlás, összeolvadás, cég felkészítése eladásra,
- radikális átalakítások megtervezésére és kivitelezésére,
- folyamatracionalizálás,
- kultúraváltás.
A vezetői tanácsadástól és a fejvadászattól jól megkülönbözteti magát az Interim.hu, speciális minőségbiztosítással /felelősségbiztosítással támogatva/ feladatokat keresnek és vállalnak fel, majd eredményt szállítanak. Az interim menedzserek ugyanis nem állástalan vezetők, hanem erre az életmódra berendezkedett nagy tapasztalatú menedzserek, akik az előforduló esetek jó részét maguk több ízben is átélték és sikerrel oldották meg.
Menedzsment erőforrás hiány a szerves növekedés során elkerülhetetlenül adódik és nemzetközi tapasztalatok bizonyítják, hogy egyéni megoldások helyett sokkal inkább a professzionális interim menedzsment szolgáltatók igénybevétele hozza az elvárt eredményt.
További gondolatok és beszélgetés céljából kérjük, látogassák meg a linkedin oldalunk.