A mexikói központ 30 országért, köztük Brazíliáért, Chiléért, Argentínáért és Venezueláért lesz felelős. A társaság latin-amerikai és karibi piacain eddig németországi, Egyesült Államok-beli, chilei, venezuelai, Puerto Rico-i és brazíliai irodákból irányították az üzletmenetet.
A Chrysler csoport latin-amerikai eladásai 2005-ben 48 százalékkal, 30600 darab járműre növekedtek, s a cég a jövőben új modelljeinek köszönhetően további emelkedést vár. A Mercedes-Benz térségbeli eladásai is nőttek, igaz a 2005-ös adat mindössze 200-al szárnyalta túl az egy évvel azelőttit - közli az AFP.
A mexikói centrum a Chrysler Group és a Mercedes Car Group termékeit egyaránt kezelni fogja. Az anyacég illetékesei szerint ez azért is előnyös, mert növelheti a két részleg közötti együttműködést. "Az új helyzet segíteni fog abban, hogy növeljük a Mercedes-Benz, a Maybach és a Smart jelenlétét a térségben" - mondta el ezzel kapcsoaltban Klaus Maier, a Mercedes csoport eladásokért és marketingért felelős alelnöke.