2p

A DaimlerChrysler AG német-amerikai autógyártó új regionális központot hozott létre Mexikó fővárosában. Az új hídfőállás a társaság latin-amerikai és karibi eladásaiért és marketingjéért lesz felelős.

A mexikói központ 30 országért, köztük Brazíliáért, Chiléért, Argentínáért és Venezueláért lesz felelős. A társaság latin-amerikai és karibi piacain eddig németországi, Egyesült Államok-beli, chilei, venezuelai, Puerto Rico-i és brazíliai irodákból irányították az üzletmenetet.

A Chrysler csoport latin-amerikai eladásai 2005-ben 48 százalékkal, 30600 darab járműre növekedtek, s a cég a jövőben új modelljeinek köszönhetően további emelkedést vár. A Mercedes-Benz térségbeli eladásai is nőttek, igaz a 2005-ös adat mindössze 200-al szárnyalta túl az egy évvel azelőttit - közli az AFP.

A mexikói centrum a Chrysler Group és a Mercedes Car Group termékeit egyaránt kezelni fogja. Az anyacég illetékesei szerint ez azért is előnyös, mert növelheti a két részleg közötti együttműködést. "Az új helyzet segíteni fog abban, hogy növeljük a Mercedes-Benz, a Maybach és a Smart jelenlétét a térségben" - mondta el ezzel kapcsoaltban Klaus Maier, a Mercedes csoport eladásokért és marketingért felelős alelnöke.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!