
A Sunday Times hasábjain megjelent hirdetés a reklámfelügyeleti szerv (Advertising Standards Authority) szerint sértő, és nem való egy olyan magazinba, amelyet gyermekek is olvashatnak.
Az olasz kultuszmárkának számító Diesel azzal védekezett, hogy a Sunday Times Style magazinja mindig is a zászlóvivő szerepét játszotta a divat terén, úgyhogy a lap olvasói bizonyára érzékelték a reklám iróniáját és humorát.
Az emberek azonban más véleményen voltak, mivel 27 panasz érkezett a plakáttal kapcsolatban. A reklamálók többsége azt kifogásolta, hogy a férfialakra fonódó lábak pozíciója, valamint a ruhátlan hátsó azt a hatást kelti, mintha szexuális pózban lennének a testek, emiatt irritáló a hirdetés.
A reklámfelügyelet álláspontja az ügyben az volt, hogy bár érzékelték a hirdetés képi világának szürrealitását és naturális voltát, de a pucérság, valamint a női lábak helyzete egyértelmű szexualitás viselkedésre utal, ami nem megengedhető egy ilyen olvasótáborral rendelkező lap esetében.
A The Guardian szerint a férfi modell sötét bőrszíne miatt nem érkezett panasz, így rasszista összefüggésben nem vizsgálták az ominózus hirdetést, viszont az nem jelenhet meg többet.