3p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az évtized elején a magyar kis- és középvállalatok kétharmadának még weboldala sem volt, nemhogy kiforrott online jelenléte. Ki gondolta volna, hogy alig pár év alatt hétköznapivá válnak a céges webináriumok, az online tanfolyamok, és ezernél is több webshop nyílik? Most újabb fordulópont előtt áll a magyarországi online üzleti élet: az Üzleti Klinika 2014. július 9-én 15 ismert KKV-szakértő tematikus előadásaival tart interaktív online konferenciát Ustream-en keresztül.

A céges képzésekkel és konferenciákkal szembeni egyik legnagyobb visszatartó erő az utazás, az arra fordított idő, pénz, és a túlzott időbeli kötöttség. Az Országos Vállalkozásfejlesztési Konferencia ötletét az ihlette, hogy a magyar vállalkozóknak látniuk kell olyan példákat, amik bebizonyítják, hogy a tanulás lehet egyszerre kényelmes, interaktív és digitálizált. Ehhez pedig a technikai háttér mellett olyan nevekre is szükség volt, akiket a kisvállalkozók már megismerhettek korábbi konferenciákon.

"Olyasmit igyekszünk létrehozni, amilyenre korábban nem volt példa Magyarországon" - meséli Tonk Emil, az online konferencia egyik főszervezője. A rendhagyó online eseményt két nagyobb kutatás előzte meg, így a végleges tematika hatezer vállalkozó és cégvezető válaszai alapján állt össze. Ez vezetett ahhoz a koncepcióhoz, hogy tematizált előadások helyett egy mindent átfogó program szülessen, ahol egy vállalkozás valamennyire területére kapnak tanácsokat és ötleteket a résztvevők. Így lehetséges, hogy a konferencián egyszerre lesz szó például a Facebook-marketing megtérüléséről, és a bolti eladás professzionális technikáiról.

A tapasztalatok azt mutatják, hogy mindig a szokatlan, és elsőre kissé idegen megoldások tapossák ki azt az utat, amin később már bátrabban járnak a vállalkozók. A szervezők célja az is, hogy az újdonságokkal szemben hagyományosan zárkózott hazai vállalkozói rétegnek megmutassák: egy online konferencia mennyivel praktikusabb és célorientáltabb, mint a hagyományos offline találkozók.

Az előadások bárhonnan követhetőek, akár nyaralásról is belenézhet, aki épp délutáni sziesztát tart, de mégsem ez a projekt legnagyobb előnye. Kezdetektől fogva az volt a terv, hogy hosszú távon a vállalkozók többet kapjanak, mint egy konferencia "részvételt". A Vállalkozásfejlesztési Konferencia előadásaival az is megismerkedhet, aki napközben nem ér.

Az előadásokat a magyarországi kötődésű Ustream rendszere közvetíti, ezért aki élőben tudja követni, akár kérdéseket is tehet fel az előadóknak. Aki elfoglalt napközben az sem veszít semmit: miután véget ér a konferencia, a résztvevők fejezetekre bontva, teljes hozzáférést kapnak az előadások felvételéhez, és azok segédanyagaihoz.

Gleisz Gábor – a konferencia társszervezője – így fogalmazott: „Hosszú távon szavatos, bármikor újra és újra átismételhető tudásbázishoz jutnak a vállalkozók, ami reményeink szerint barátságosabbá és egyértelműbbé teszi számukra az online tanulás és az informatika üzleti életben betöltött szerepét.”

További információk

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!